Geplaatst: 12 april 201213 j De heleborus ,de hoge donker paars/rood Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 14 mei 201213 j 11 april een foto geplaatst van gewoon een boom , aan de rand van ons dorp in Fr. Vanmorgen dezelfde boom nog een keer op de foto gezet. Al was het maar om aan te geven : waar zit het m nou in , dat de ene foto zo veel meer zegt dan de andere. Het is dezelfde boom gewoon niet meer, zo lijkt het......( licht, wolkenlucht ook , seizoen , afstand , ..... en vooral het licht.... licht ...... )
Geplaatst: 24 mei 201213 j Akelei (die dus aan het begin van het jaar was afgevreten door de ree)... mét minikevertje... en... bieslookbloei... Tot slot de mega-wolkenpartij van die bui afgelopen zondag ná jullie Zelhemse samenzijn... op weg naar ons... Ook hier is geen druppel uit komen vallen...
Geplaatst: 9 juni 201213 j Wat een prachtige foto's Het is gewoon een genot om dit lijntje eens door te kijken - schitterend wat een ervaring en wat een fotograven hier De meeste woorden worden in stilte gesproken ..... @Nique
Geplaatst: 24 juni 201213 j 'n foto van vorig jaar van het kaasjeskruid/malva.....en van de stamper alleen....zo mooi net een porseleinboom!en dan de aklei....net zwaantjes Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 24 juni 201213 j Inderdaad mooi die stamper ....ik zie m zo op een theekopje geprint staan in een engels theeservies-winkeltje
Geplaatst: 26 juni 201213 j Ik mag ook graag een beetje spelen met m'n camera'tje Was in december met de propedeuseklassen naar Berlijn geweest, een stad die zich heel mooi leent voor mooie foto's. Zou er best wel weer eens terug naartoe willen. Met maatje Alexandra als tolk, m'n Duits moet nog een beetje bijgespijkerd worden XD En dat terwijl ik uit een dorp kom dat tien minuten rijden is naar de Duitse grens. Het Hauptbahnhof Berlin zorgt altijd wel voor mooie kiekjes. En de grachten ook. Berlijn begint een steeds groenere stad te worden, heerlijk. En het Philharmonie. Prachtig gebouw, prachtige akoestiek. Was m'n eerste keer bij een live optreden van een symfonie-orkest. Was wel één van de weinigen van school die zich aan de kledingvoorschriften had gehouden >.> Zucht.
Geplaatst: 26 juni 201213 j Op een mooie vroege voorjaarsochtend vroeg erop uitgetrokken met de auto en onderweg vaak gestopt om mooie plaatjes te maken! “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.
Geplaatst: 26 juni 201213 j tjee...wat mooi .....................................................................ben er stil van Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 27 juni 201213 j Eekhoorn in Ermelo. Cobh, Cork, county Cork , Ireland Minischelpje. Mooi stukje aarde. Ons mooie uitzicht in Ierland, uit het vakantiehuisje. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 27 juni 201213 j Als reactie op Bit haar boom.Een boom op de Ermelose hei. In meerdere tijden gemaakt. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 28 juni 201213 j Eentje van mij waar ik nog steeds erg trots op ben van jaar geleden in een dierentuin in Oostenrijk:
Geplaatst: 14 juli 201213 j Dit is het eerste Koolwitje wat ik zag op onze nieuwe volkstuin. Van mogen ze blijven langskomen. Leef je leven dag voor dag.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.