Geplaatst: 28 september 201312 j Bit je hebt helemaal gelijk, hij lijkt er in de verste verte niet op moet ik zeggen.Ik ga gauw op zoek wat het dan wel is. Ik ga nu voor de kleine watersalamander Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 29 september 201312 j Wat een leuk draadje is dit en wat zitten er prachtige foto's bij Deze foto's heb ik 18 augustus 2013 gemaakt met een Nikon F70 (met 35-70mm lens) en Hema ISO400-film ( jawel, analoog )
Geplaatst: 29 september 201312 j Een paar "oudjes" (november 2012) Florida (Everglades) met een Nikon Lite Touch Zoom 70 Ws en Fujicolor Supera X-tra 400 film.
Geplaatst: 29 september 201312 j Een foto gemaakt in het mooiste en oudste park ("de zomertuin") van de stad St. Petersburg (Rusland). De gebruikte camera is een Ricoh GR1, geladen met een Hema ISO400 film en de foto heb ik gemaakt in juni 2013.
Geplaatst: 29 september 201312 j Tanja, 19 juni 2013 in mijn achtertuin "geschoten" met een Nikon Zoom 500 AF, geladen met een overjarige Kruidvat ISO 100 film:
Geplaatst: 29 september 201312 j Ik kwam gisteren een vuursalamandertje tegen op de tuin. Dat zijn leuke foto's Ik ben zo'n beestje nog nooit tegengekomen in mijn tuintje.
Geplaatst: 29 september 201312 j En tenslotte ( voorlopig even de laatste, anders ben ik bang dat... ) een paar digitale kiekjes die ik ongeveer een maand geleden met een Nikon D90 en 18-105mm kitlens heb gemaakt in Macedonië;
Geplaatst: 1 oktober 201312 j Mooi René! Mijn vakantiefoto's, verzot op zwammetjes.... En een invasie van springkruid hier in het Zwarte Woud.
Geplaatst: 1 oktober 201312 j Mooi René! Mijn vakantiefoto's, verzot op zwammetjes.... Bedankt! Die van jou mogen er ook zijn hoor
Geplaatst: 1 oktober 201312 j Dan van mij toch nog maar een paar Deze heb ik eind augustus in Pogradec (Albanië) gemaakt:
Geplaatst: 2 oktober 201312 j Nog een paar foto's gemaakt in juli van dit jaar Duitsland: Luxemburg: En België:
Geplaatst: 7 november 201312 j Op de school waar ik werk houden we ook een aantal reptielen. Een paar baardagamen legden totaal onverwacht eieren. Deze heb ik bij mij thuis uit laten komen. Eén jong is daarvan overgebleven. Hij zit in een terrarium naast mij op mijn bureau. Groet, Geert-Jan
Geplaatst: 7 november 201312 j Geboren op 26-8-2013. Dus nu ongeveer 2 en een halve maand oud. Ik was iets te optimistisch, dacht dat hij al ouder was. Bij 1 jaar kan hij ongeveer 50 cm zijn. Hier kruipt ie net uit het ei. Groet, Geert-Jan
Geplaatst: 1 december 201312 j Ook 1 van mijn katten, vandaag Liesje, boskat, vacht al klaar voor de winter, geniet nu van het zonnetje buiten. Ze past prachtig bij de achtergrond vind ik, helemaal in schutkleur.
Geplaatst: 3 januari 201412 j Wat een leuk draadje is dit en wat zitten er prachtige foto's bij Deze foto's heb ik 18 augustus 2013 gemaakt met een Nikon F70 (met 35-70mm lens) en Hema ISO400-film ( jawel, analoog )Hé prachtige foto's hoor René! Net zoals je reisfoto's, die kunnen zo in een documentaire terecht. Ik ben zelf wel tevreden over mijn volgende natuurfoto's: Swallowtail by Tom Cuppens, on Flickr Bovenstaande koninginnepage fladderde vorige zomer door onze tuin. Prachtig moment vond ik dat Roban Royal by Tom Cuppens, on Flickr Een close-up van een dahlia. Alocasia Calidora by Tom Cuppens, on Flickr Dit olifantsoor staat bij ons op het werk. Even een close-up gemaakt van het mooie nervenspel. Sunset muse by Tom Cuppens, on Flickr Deze vind ik persoonlijk ook wel leuk.
Geplaatst: 10 januari 201412 j Onlangs zelf wat vetbollen (schijven eigenlijk) met vogelzaad gemaakt. En er wordt van gegeten:(Foto is snapshot genomen uit filmpje) Filmpje:http://youtu.be/7cz5dnebaG0 Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 19 januari 201412 j Deze foto's zijn gemaakt in Oktober 2011.Het is een kleine kijkje in mijn foto-verzameling. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 20 januari 201412 j Eurosonic (onderdeel van het Eurosonic/Noorderslag festival hier in Groningen) afgelopen vrijdag, de Oostenrijkse band Fuckhead. Heerlijk stelletje malloten. Met ingezoomd Fish-eye effect werden de fotooz ook lekker gestoord.
Geplaatst: 2 februari 201412 j Kitten Puli haar eerste winter (duidelijk een Syberisch boskatje, niet bang voor sneeuw en ijs)
Geplaatst: 5 februari 201412 j lol, ik vind het sterilisatie noemen juist verwarrend. ontopic: niet mijn foto, maar wel mijn visje
Geplaatst: 15 februari 201412 j Auteur Schimmels.. Vies en ranzig? Of toch ook een apart verschijnsel van de natuur? In ieder geval vond ik net een pluizig tapijt van groene, witte en bruine schimmels op een bakje (uit de koelkast) waar nog wat yoghurt in zat en spirulina (een gedroogde alg), inclusief mysterieuze bruine balletjes. Levert in ieder geval een aparte foto op: > Planten kopen? Doe het bewust!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.