Itoero Geplaatst: 9 september 2013 Geplaatst: 9 september 2013 Hoe verwijderen jullie de witvast die je op je serre hebt gespoten?Met een zwak zuur zou het gemakkkelijk zijn...maar hoe begin je daar juist aan? Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Bit Geplaatst: 9 september 2013 Geplaatst: 9 september 2013 Gewoon met witte spons meerdere malen er af vegen. Geen middeltjes voor gebruiken ( doe ik tenminste niet ) Ik gebruik de zachte kant van een schuurspons, en draai hem af en toe om voor wat hardnekkige plekjes. Quote
sjuutje Geplaatst: 10 september 2013 Geplaatst: 10 september 2013 voorzichtig afborstelen op een droge dag met een spons of schuursponsje. Quote
Itoero Geplaatst: 21 april 2015 Auteur Geplaatst: 21 april 2015 Er is een te dikke laag witvast op het dak van m'n serre.Ik breng de witvast aan met een verfrol op een lange stok.Hoe kan ik die laag witvast verdunnen?Ik zit met het idee om een scheutje azijn in het water te doen en er dan eens met de verfrol over gaan. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Jan Lokman Geplaatst: 21 april 2015 Geplaatst: 21 april 2015 ik weet niet hoe dat spul van jullie heet maar ik gebruik Temperzon breng dat verdund aan met roller op de eenruiters.tis er ook net zo makkelijk weer af te vegen met een katoenen doek. Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.