Stumpie Posted September 12, 2013 Share Posted September 12, 2013 Dag allemaal, Ik zou graag wat wintergroenten planten. Andijvie, spruit, enz. Weet iemand waar ik een paar plantjes kan kopen? Ik woon in Breda en werk in de buurt van Utrecht, dus ergens daartussen, of in de buurt van Breda zou fijn zijn. Bedankt alvast, Stumpie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leeloo Posted September 12, 2013 Share Posted September 12, 2013 Spruiten zijn inderdaad wintergroenten maar ze worden gezaaid in maart-april-mei en daarna buiten gezet. Oogst kan dan vanaf september maar het is beter te oogsten nadat het 1 keer gevrozen heeft ongeveer in december dus (als de jaargetijden een beetje normaal zijn) Quote Als kok geeft de keuken geen probleem, als boer in de moestuin nog heel veel te leren.Volg me ook op blog/Leeloo/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvO Posted September 12, 2013 Share Posted September 12, 2013 Afgelopen weekend heb ik hier in de buurt gezocht, maar alleen een restje kruiden gevonden. Dus ik vrees dat we alletwee gewoon te laat zijn. Jammer. Volgend jaar beter plannen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vladivosko Posted September 13, 2013 Share Posted September 13, 2013 Jammer, maar als je ze laat bent komen er toch geen mooie vruchten, ik ben ook al vaak te laat geweest. Troost je, je bent niet alleen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts