Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

Ik dacht echt dat ik dit bericht gisteren geplaatst had..kan het niet meer terugvinden

Nogmaals dus:

Wie wil voor mij deze week zijn eierdozen bewaren en zaterdag meenemen? Ik heb een groot tekort ...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
  • Auteur

beide formaten, 6 en 12 ( of is het 10? hier is het 10...)

Geplaatst:

Als ik heb neem ik mee maar, als ik het iets eerder wist had ik er veel voor je.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:
  • Auteur

Dank je wel Stan!

Als iedereen 1 doos voor me heeft kan ik voorlopig weer vooruit

Geplaatst:

Neem ze mee voor je, ook nog netjes oid nodig?

“Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.

Geplaatst:
  • Auteur

Graag, netjes komen altijd van pas

Geplaatst:
  • Auteur

Er gaan eieren in Henk

Geplaatst:

Helaas, net te laat, enorme stapel met oud papier mee!! Wat er nog ligt is net door de deur natgeregend...

Geplaatst:

Ik geef er 6 voor je mee. 5 keer 10 stuks en een keer 6 stuks. En nu maar vol krijgen alles...

Geplaatst:
Er gaan eieren in Henk

Ik dacht aan alternatieve zaaipotjes, geluiddicht maken van het hok met de haan, iets voor je jardiniere.

Er kunnen inderdaad ook eieren in

Geplaatst:
  • Auteur

Tja als je kippen plots 6 eieren per dag leggen heb je wel wat nodig .

Ik heb een beetje vals gespeeld Henk, want het stond zo leuk mijn antwoord, maar ik gebruik ze ook om aardappelpoters in te bewaren..zo raken ze elkaar niet, voor het geval er een rot, en kan ik ze mooi donker en droog bewaren.

Geplaatst:

Volgens mij nog net niet weggegooid, dus ik probeer er Aan te denken er nog 2 mee te nemen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic