karins70 Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 Ik heb een mooie groene pompoen, maar ben de naam kwijt, volgens mij is het zaad wat ik via de zadenenveloppe heb gekregen. Ik denk een haikido pompoen of iets dergelijks wie weet het? En is hij eetbaar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 Het is geen hokkaido, of het moet een soort hokkaido zijn die ik niet ken. Die ik wel ken zijn groen.Deze kleur wordt blauw of blauwgrijs genoemd.Het lijkt wel een blue d`HongrieKijk eens bij deze link: http://www.jansenzaden.nl/pompoenen/blauwgrijs Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
karins70 Posted September 15, 2013 Author Share Posted September 15, 2013 Hij lijkt er inderdaad op maar die naam komt me helemaal niet bekend voor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meekje Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 Verleden jaar kreeg ik zulke pompoenen van een moestuin buurman, de pompoen smaakt erg lekker. Tot december hebben ze hier gelegen en toen heb ik er soepen, taarten en pompoenfriet van gemaakt. Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 Lijkt op mijn Black prince pompoen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts