Geplaatst: 29 september 201312 j Met mijn kalebassen en de enorme ( kruising) yugo's gespeeld! Bijna oktober, dus het mocht van mezelf. Jet, bedankt voor het idee met de lichtjes, Erny bedankt voor de lol metdie gekke yugo's!
Geplaatst: 29 september 201312 j Super Jo!Je brengt me meteen op een goed idee..ik ben weer gevraagd voor het jaarlijkse pompoen snijden met de kinders uit het dorp..maar ik heb helaas maar 1 Halloweenpompoen ..misschien dit jaar maar courgettes gutsen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 30 september 201312 j Gaaf echt heel leuk Idee sla ik op voor volgend jaar een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 30 september 201312 j Wat leuk zeg !!! dat staat zo gezellig bij de ingangSaaie, nare mensen hebben dat vast niet, alleen leuke creatieve mensen waar je echt welkom bent. Ik vind het een super idee met die lichtjes !!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.