Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Even voorstellen

Monique7860

Recommended Posts

Hoi,

Ik ben nieuw in de wereld der groentetuinen en moet nog veel leren. Veel mensen hebben mij afgeraden een groentetuin te beginnen i.v.m. hartkwaal reuma, suiker en nierproblemen enz.. ik heb vele jaren in huis gezeten maar ben het nu zat... ik sta nu bij ons (Stadskanaal GR.) op de wachtlijst en neem dus lekker toch een tuintje. Ik zie wel of ik het kan volhouden, zo niet' doe ik hem het jaar erna gewoon weer weg. Ik heb er wel een reuze zin in en kan niet wachten tot volgend jaar (hopen dat er dan een tuintje beschikbaar is) Ik hoop dat ik van jullie dan de nodige adviezen kan krijgen.

m.v.g.

Monique7860Monique7860-met-zijn-vriend-op-de-driewieler25861380731437.JPG

Hoi,

Ik ben nieuw in de wereld der groentetuinen en moet nog veel leren. Veel mensen hebben mij afgeraden een groentetuin te beginnen i.v.m. hartkwaal reuma, suiker en nierproblemen enz.. ik heb vele jaren in huis gezeten maar ben het nu zat... ik sta nu bij ons (Stadskanaal GR.) op de wachtlijst en neem dus lekker toch een tuintje. Ik zie wel of ik het kan volhouden, zo niet' doe ik hem het jaar erna gewoon weer weg. Ik heb er wel een reuze zin in en kan niet wachten tot volgend jaar (hopen dat er dan een tuintje beschikbaar is) Ik hoop dat ik van jullie dan de nodige adviezen kan krijgen.

m.v.g.

Monique7860Monique7860-met-zijn-vriend-op-de-driewieler25861380731437.JPG

welkom

( bij ons tuinen ze ook in wat verhoogde bakken als je het een id vindt)

Zouden jullie een foto van die verhoogde bakken kunnen sturen, dan kan ik ze bij ons eens laten zien. misschien zijn er mogelijkheden...

Bedankt

Ergens in het Topic "doe het zelf " staat ook een topic over het maken van verhoogde bakken. Of bakken op pootjes geloof ik ook. Zoek daar eens.

Welkom!

Je hebt gelijk dat je het gewoon probeert! Zoals je zegt. Je kan er altijd weer mee stoppen, maar dan heb je het wel geprobeerd!