Jump to content

Recommended Posts

Posted

Het is bijna April, de ideale tijd om wortelstekken van artisjok en kardoen te nemen. Wie kan er een stek van een of beide missen? Ruilmateriaal voldoende op hande, kijk maar even in mijn moestuinseizoen-topic!

Even a broken clock is right twice a day

Posted

bij mij is zaad altijd welkom

heb eventueel nog wel wat dingen te ruil(al die zaadzakjes zitten zo boordevol als je ze koopt)

Posted
Het is bijna April, de ideale tijd om wortelstekken van artisjok en kardoen te nemen. Wie kan er een stek van een of beide missen? Ruilmateriaal voldoende op hande, kijk maar even in mijn moestuinseizoen-topic!

Maar hoe doe je dat dan? Mijn waarschijnlijk opnieuw opgekomen kardoen is nog maar 4 centimeter hoog en 4 blaadjes.

Posted

Je kan een zijscheut verwijderen van de hoofdplant met stuk wortel,

maar daarvoor moet je plant meerdere jaren oud zijn dat hij deze scheuten gaat ontwikkelen.

Players only love you when they're playing.

Posted

Dan zou goed kunnen dat hij dit jaar zijscheuten ontwikkeld als je wilt kun je deze dan mooi uitplanten dat je dan wat meer planten hebt.

Je zou dan even moeten checken in welk seizoen je best deze stekken stekt.

Players only love you when they're playing.

Posted

Ik had een hele grote plant afgelopen jaar, maar hoe ik het moet aanpakken weet ik niet. Ik gun ook best iemand een stekje, vandaar mijn vraag.

• 2 weeks later...
Posted

Hello,

is het aanbod nog geldig? Ik zou graag een artisjok's stek willen hebben

Ik heb niks bijzonder om te ruilen, dus zou ik gewoon de verzendkosten kunnen betalen.

Bedankt!

Mvg

Ilaria

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...