appelvrouw Geplaatst: 26 januari 2014 Auteur Geplaatst: 26 januari 2014 Behoorlijk wat. Ik zal het van de week eens bekijken als we hem gaan vullen..dat is nog spannend want in de oude vriezer ligt een of twee lagen flessen met water..die was echt te groot(700 l.)Maar ik denk minstens 6 grote (van die tassen van een euro) boodschappentassen vol met groente, fruit of vlees. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Gast Geplaatst: 26 januari 2014 Geplaatst: 26 januari 2014 Bosch exclusive al enkele jaren bevalt goed. Kast met vijf laden en twee noodaggregaten voor als de stroom uitvalt die zijn ook ideaal als je veel spullen gaat kopen die je gekoeld wil vervoeren. Quote
Lia56 Geplaatst: 31 oktober 2022 Geplaatst: 31 oktober 2022 Ik ben op zoek naar een vrieskast voor in de schuur.... tafelmodel. Maar wat ik lees is dat die eigenlijk boven de 10 graden moet staan? Schuur is buiten dus dat gaat niet werken. Iemand ervaring mee? Quote
rorror Geplaatst: 31 oktober 2022 Geplaatst: 31 oktober 2022 (aangepast) @Lia56 De modellen welke tot -15 gaan, hebben een term "FrostProtect of FreezerGuard". Quote Wil jij een diepvries in je schuur of garage plaatsen? Houd dan goed rekening met de klimaatklasse en de temperatuur in je schuur. Voor een geïsoleerde ruimte heb je genoeg aan een vriezer met klimaatklasse SN (minimale omgevingstemperatuur 10 graden Celsius). Heeft de ruimte geen isolatie? Dan zal je verder moeten kijken, want de temperatuur kan dan flink dalen tijdens koude winter dagen. In dat geval kun je kijken naar Liebherr vriezers en BEKO vriezers. Deze hebben namelijk speciale technieken, zoals Freezer Guard, waardoor de vriezer goed blijft functioneren bij temperaturen tot -15 graden. Bron:https://www.vriezer.nl/vergelijken/vriezer-voor-in-de-schuur/ B.v. het volgende model: https://www.vriezer.nl/liebherr/g-1223-21/ Bij specificaties moet het volgende staan: In de zijbalk van die website geef je als merk op Liebherr en Beko. Hoogte ook opgeven. Nog even verder naar beneden scrollen: Omgevingstempratuur van 10graden naar -1 zetten Dan naar boven scrollen en dan zie je daar een overzicht van alle modellen die -15 aankunnen (wel extra bij specificaties controleren) Als je dan denkt van dit is een leuk model. Kopier modelnummer, en zoek dan op google naar eventuele goedkopere webwinkels. Succes! Edit: Wel even opletten, er zijn wat webwinkels die koelkasten en vriezers als nieuw aanbieden, welke eigenlijk condities hebben van"refurbished (gerepareerd), uitgepakt, showroommodel, beschadigd). Dat wil je niet, moet gewoon een nieuwe zijn. (dus niet keukenloods.nl/ of outlet achtige websites.) 31 oktober 2022 aangepast door rorror 1 1 Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Lia56 Geplaatst: 1 november 2022 Geplaatst: 1 november 2022 @rorror Dank je wel voor de goede uitleg! 👍 Quote
appelvrouw Geplaatst: 22 september 2023 Auteur Geplaatst: 22 september 2023 Ik ga op zoek naar een leuk vriezertje, ik denk met lades..dat duiken in een grote vriezer hoeft niet meer ik zal niet meer zoveel groente gaan invriezen en zal het voornamelijk gebruiken voor vlees, vis en brood. Gewoon nieuwsgierig ben ik naar jullie tafelmodelvriezers en ervaringen ( met en zonder lades)🥶 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Lia56 Geplaatst: 22 september 2023 Geplaatst: 22 september 2023 Ik heb deze vorig jaar gekocht. Superblij mee ( ook al is t energieklasse E) verbruikt niet veel. Staat in de schuur en kan een heleboel in Bosch GTV15NWEA - Serie 2 - Vriezer - Wit Quote
donaldk Geplaatst: 24 september 2023 Geplaatst: 24 september 2023 (aangepast) Op 31-10-2022 om 16:21, Lia56 zei: Ik ben op zoek naar een vrieskast voor in de schuur.... tafelmodel. Maar wat ik lees is dat die eigenlijk boven de 10 graden moet staan? Schuur is buiten dus dat gaat niet werken. Iemand ervaring mee? Dan krijg je zaken als randverwarming die zorgen dat de afdichting niet vastvriest enzovoorts. Kom je uit op andere klimaatcodes, kwam een tijdje terug eentje tegen wat eigenlijk Duits merk/model was. Kost allemaal wel stroom die beschermingsmaatregelen @rorror. Of was die nou juist voor warmere streken. Inderdaad werd verkocht als Duits maar kwam van Wirlpool Italie: https://www.privileg.de/typo3conf/ext/privileg_products/Resources/Public/products/49756/documents/EU-Datasheet.pdf Voor warme streken dan valt de circulatie stil bij 10C vanwege de compressieverhouding en of capillair. 24 september 2023 aangepast door donaldk Quote https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.