Ehaaring Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Heeft iemand nog zaadjes of stekjes te ruil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karins70 Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Hoe stek je stevia dan, ik heb wel een plant en wil wel een stengeltje afknippen en opsturen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Persica († december 2016) Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 stengel met blaadjes, in een celofaantje wikkelen en opsturen, stekken gaat super makkelijk, potje met potgrond, wel op een zo licht mogelijke plaats zetten, een plastickzakje over het plantje zetten voor een hoge luchtvochtigheid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nynkef Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Ik heb hier een Steviaplant staan die je mag hebben, ik doe er toch niks mee. Te groot om op te sturen, maar ja, Poeldijk-Rotterdam is niet zo ver Ik had bijna alle takjes van afgelopen zomer er afgeknipt, maar er zitten nog een paar kleintjes aan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karins70 Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Als ik hem nu nog stek, moet ik het stekje dan binnen zetten of in een koude kas, of misschien iets er tussen in, zoals een vorstvrije schuur?Ik hoor het wel als ik een stengeltje op moet sturen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loraine Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Ik heb toevallig van de week stevia honing zaden besteldZou gisteren op de post zijn gegaanZal dan even kijken hoeveel zaden het zijn en dan wil ik wel met je delen als je interesse hebt Binnen zaaien van februari tot mei op een lichte plek onder glas of plastic. De zaden ontkiemen bij 18-20C. Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts