Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Hallo!

Iemand een idee wat ik kan maken met basilicumolie en tomatenolie? Heb twee hele mooie flessen daarvan in huis staan, maar geen idee wat ik ermee kan doen

Bonaire is waar mijn huis staat en waar mijn bed slaapt!

Geplaatst:

Eens denken, wát zou ik ermee doen... Zou het in ieder geval in eenvoudige gerechten gebruiken... zodat die pure smaken blijven. Zou het ook niet verhitten (erin bakken) denk ik, zonde.

Nou hou ik zelf van hele pure pasta (weinig ingrediënten) dus lijkt me enorm lekker om gewoon een goeie pasta te koken en dan een scheutje van elk van je oliën erover te doen en dan met goede parmezaan erover... (evt. zout/peper/knoflook/verse basilicum)

Of over de salade... vooral tomatensalade...

Of stokbroodplakjes mee insmeren en dan even onder de grill? Of de plakjes insmeren met knoflook, in de oven/grill en dan dippen in de oliën... (denk dat dat wel een hele lekkere is...)

Of iets (brood/toast) met camembert/brie en daar wat drupjes over...

(Fr. kaas laten marineren in de olie...?)

Misschien in olijfolie gebakken aubergineplakken laten marineren in de oliën?

Oh en natuurlijk over de Mozarella/tomaten/basilicum/Balsamico salade...

Dat zijn wat dingen waarin ik het zou gebruiken.

En als het echt heel lekker zou blijken te zijn denk ik dat ik het uiteindelijk overál over zou gooien...

aangepast door Gast

Geplaatst:

ik ga geheel mee met Erny, krijg er spontaan trek van !!

Geplaatst:
  • Auteur

Nou Erny! Wat een goede tips Ga van het weekend gelijk experimenteren! Dank je wel! Krijg er een beetje trek van hihi

Bonaire is waar mijn huis staat en waar mijn bed slaapt!

Geplaatst:

Erny..ik kom bij je eten!!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Das goed, wanneer?

Enne Inez... het lekkerst natuurlijk met verse/eigengemaakte pasta...

Succes!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic