Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb 9 jaar geleden een advocado pit geplant in nederland na 6 weken was er een plantje 30 cm heb deze toen meegenomen naar portugal en heb dit jaar voor het eerst 8 mooie advocado's mar mijn boom is nu bijna 3 meter en wil deze graag snoeien wat is het beste nu of in het voorjaar?

Geplaatst:

Hallo Bert,

ik heb helaas geen antwoord voor je, mijn avocado is nog lang niet zover! Maar heb je foto's van je kunstwerk?

Want wij fantaseren hier alleen maar over avocadobomen met avocado's

Groeten,

Dennis

• 2 weeks later...
Geplaatst:

terwijl dat toch écht heel makkelijk is juist. Zie de topics die daar speciaal over gaan.

Geplaatst:

Ja ik weet hoe het werkt, maar toch lukt het niet, als ik de .jpg link gebruik. Hij laat dan de foto niet zien.

Dus iedereen, toch maar even op de link klikken, of iemand anders die handiger is, mag het doen.

Geplaatst:
Ja ik weet hoe het werkt, maar toch lukt het niet, als ik de .jpg link gebruik. Hij laat dan de foto niet zien.

Dus iedereen, toch maar even op de link klikken, of iemand anders die handiger is, mag het doen.

ik kom uit op deze links:

600_avocado1.jpg

600_avocado2.jpg

600_avocado3.JPG

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...