Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Zuiderbuur stelt zich voor

DocK

Recommended Posts

Hallo iedereen

Even mezelf (en mijn plannen) voorstellen.

Ik ben DocK, kom uit Walshoutem - België, en ben op dit forum terecht gekomen na wat zoeken op internet naar moestuin-informatie. Mijn vrouw en ik hebben een lapje (ong. 4a) grond achter onze huidige tuin op de kop weten te tikken en proberen deze nu al wat vorm te geven. Naar mijn idee is dit de ideale kans om hiervan een stukje moestuin te maken. Ik heb nog niet zo veel ervaring met moestuinieren, maar ben al enkele jaren bezig met m2-tuinieren en ben er ondertussen wel uit dat dit mij ligt (maar ook niet genoeg opbrengt om deftig te onderhouden in groenten-behoefte). Volgens mij is dit het ideale opstapje geweest om er nu dan "echt" aan te beginnen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Ciao,

DocK

"Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, but Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad."

Dat staat ook nog te gebeuren.

Om een stukje af te bakenen gaan we ook enkele appel- en perenbomen plaatsen...

"Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, but Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad."

Dat lijkt maar zo... ik ben de zachtheid zelve ...

heb alleen een beetje last van overdreven haargroei en hou van sigaren, daarmee

Iedereen bedankt voor de warme reacties.

Ik hou de boel hier voorlopig in alle rust een beetje in de gaten, maar zal het niet nalaten om hier en daar al enige kleine interactie te vertonen.

Welkom DocK!!

Jullie gaan een aardige uitdaging aan! Maar het zal jullie zeker veel leuks brengen, daar ben ik van overtuigd. Veel plezier met de voorbereidingen van komend moestuinjaar, en hier op het forum veel snuffelpret!

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.