prettig gestoord Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 Ik ben even flink aan het proberen geslagen en eindelijk een recept gevonden dat bijna identiek smaakt als bounty! Dus voor de liefhebbers.... 350 gr gemalen kokos130 gram poedersuikerBlikje friesche vlag gecondenseerde melk 379gr Alles goed mengen, zal echt stevig roeren zijn, dat op een stuk bakpapier op een plank uitsmeren of zelfs aandrukken tot de gewenste dikte. Dit vervolgens minimaal 25 min de vriezer in om op te stijven.Nu kan je het in de gewenste vorm en grote snijden. Dit gaat trouwens heel makkelijk met een pizzasnijder! De stukjes voor een uur echt door en door laten bevriezen. 400gr goede smelt chocolade naar keuze smelten en daar de bevroren kokosvulling doorheen halen. Weer terug de vriezer in zijn ze ongeveer 6 weken houdbaar, en of als ijsjes eten of even geduld uitoefenen en in de koelkast ontdooien een 45 min voor gebruik. ( of zoals mijn jongens in de mond..was eigenlijk veel beter aldus de heren) Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 Hé wat leuk, die ga ik eens proberen, maar dan zonder suiker!Dank je voor de tip! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limoen Posted December 13, 2013 Share Posted December 13, 2013 Yum yum! Dat is het uitproberen waard! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts