Theodetuinman Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Na een tijdje rondgekeken te hebben op dit moestuinforum heb ik besloten mij aan te melden en even voor te stellen! Ik ben Tim, 24 jaar, werk bij een potrozenkweker en heb een volkstuin niet zover van Leiden. Het is nu het 3de jaar dat ik een volkstuin heb de vorige 2 jaren had ik 9 roe en nu een stuk meer met een kas overgenomen van een oude volkstuinder die ermee is gestopt. In de kas ben ik van plan om voor de eerste keer aardbeien in potten en bakken, komkommers, tomaten, vroege snijbonen en paprika's neer in te zetten. Heb alles wat ik wil zetten in de kas inmiddels gezaaid en verspeend ben benieuwd of het een beetje gaat lukken Ik hoop op het forum een beetje wijzer te worden en misschien wat foto's te laten zien! Quote
RickT Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Welkom op dit gezellige en leerzaam forum Tim. Quote Rick`s Steigerhouten Meubelen
dennislp Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Welcomeeee! Klinkt leuk! Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
peet van oosten Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 hallo tim .goed verhaal .rijnsburg niet ver van leiden .groetjes Quote
Jorieke123 Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Theodetuinman Geplaatst: 2 april 2011 Auteur Geplaatst: 2 april 2011 Het is geen Rijnsburg Peet maar een volkstuincomplex in Rijpwetering iets verder van Leiden dan Rijnsburg Maar volgens mij kennen niet zoveel mensen het kleine dorp Rijpwetering.. Quote
Jorg Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Welkom Tim. Die snijbonen, laat je die groeien in de kas om er daar ook van te oogsten of kweek je ze voor in potjes om later in mei uit te planten? Quote
jasmin Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Hoi en Welkom op het forum!! Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Theodetuinman Geplaatst: 3 april 2011 Auteur Geplaatst: 3 april 2011 Ik heb de snijbonen vandaag in de vollegrond in m'n kassie gezet daar laat ik ze langs touwtjes groeien omhoog, om de 10 cm een touwtje met een bonenplantje. Je komt er zo in iedergeval wel langs de ringvaart voorbij de kaag als je de afslag neemt bij nieuwe wetering Quote
Helly Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 Welkom op dit forum Tim. Leuk dat je je ook hebt aangesloten bij de moestuinierders van Nederland Al bij dit topic langs gefietst? https://www.moestuinforum.nl/leeftijdsopbouw-leden-moestuinforum-t716.html Quote Good things come in small packages
Theodetuinman Geplaatst: 3 april 2011 Auteur Geplaatst: 3 april 2011 Bedankt voor het welkom allemaal! Ben inmiddels op het topic langs geraced wist niet dat er zoveel jongeren op het forum zaten maarja de ouderen weten misschien niet het internet te vinden Quote
Helly Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 Ik vind t altijd wel leuk (en hoopvol) om te zien hoeveel jongeren er aan moestuinieren doen. Zowel in de volle grond, als in bak of pot. Heel verrassend als je niet weet hoeveel mensen in verschillende leeftijden zich ermee bezighouden. Quote Good things come in small packages
dennislp Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 Wist je waar ik aandacht toen ik aan een bepaalde hogere hotel school opleiding dacht:Neeeee dan moet ik in een flat achtig iets, waar je geen tuintje hebt Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Theodetuinman Geplaatst: 3 april 2011 Auteur Geplaatst: 3 april 2011 Ach je kan in zo'n geval dan altijd nog voor een leuk moestuinbalkon gaan met potten en bakken staan hier op het forum genoeg ideen over Zit zelf op de tuinbouwschool niet zover van m'n volkstuin dus heb mazzel Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.