loes Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 buiten gezaaid:worteltjesparijse worteltjes buiten geplant:rode ui Quote
thea Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 aardappelen Anias en agria Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
SuusP Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 Nog meer goudsbloemen en afrikaantjes, lavas, tah tsai en savooiekool Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
katrien888 Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 In volle grond de aardappelen gepoot, rode eerstelingen, ernaast een rij zaai-ajuin, een rij worteltjes, een rij plant-sjalot gepoot...ertussen afrikaantjes geplant. De zoon heeft al schorseneren en gele bietjes gezaaid. grtjs,Katrien Quote
RobO Geplaatst: 18 maart 2014 Geplaatst: 18 maart 2014 ... Kiss me over the garden gate... ...voor als Johnny Depp langs komt? Quote
Almond Geplaatst: 19 maart 2014 Geplaatst: 19 maart 2014 Binnen:-sugar snaps-lollo rossa-parika mini yellow belle-tomaat pear yellow- gele afrikaantjes Buiten: - mix pluksla Kom maar op met dat zonnetje morgen Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Piroska Geplaatst: 19 maart 2014 Geplaatst: 19 maart 2014 Boontjes te kiemen gelegd: Spekbooncobrabobis d;albengaamethistboonkousebandeen restant van de BorlottiHongaarse dunne gele boterboonpronkbonen Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
appelvrouw Geplaatst: 19 maart 2014 Geplaatst: 19 maart 2014 ... Kiss me over the garden gate... ...voor als Johnny Depp langs komt? Nee ik wacht op Marcello Mastroianni Lavendel gezaaid..sechuanpeper..pinda..en rookkruiden Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geertlaurent Geplaatst: 19 maart 2014 Geplaatst: 19 maart 2014 Nog wat aardbeien (witte pinne-berry, frau mieze schindler strawberry, senga sengana, lambada) geplant. En voor de rest de SQFG vol gezaaid ( bonen, rucola, andijvie, paprika zijn niet buiten maar binnen voorgezaaid) Quote
malouis Geplaatst: 19 maart 2014 Geplaatst: 19 maart 2014 Twaalf soorten tomaat gezaaid en een paar peperplantjes opgepot. Quote
Jeanine1967 Geplaatst: 20 maart 2014 Geplaatst: 20 maart 2014 De eerste zak gevuld voor aardappeltjes, had kleine krieltjes met uitlopers, dus die konden dacht ik in deze wat kleinere zak Quote
prettig gestoord Geplaatst: 20 maart 2014 Geplaatst: 20 maart 2014 30 extra ostara aardbeienplantjes, en wat broccoli in een flinke pot gezet Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Erny Geplaatst: 21 maart 2014 Auteur Geplaatst: 21 maart 2014 Gisteren (20-3):Peulen gelegd: Grijze Roodbloeiende en de Golden Sweet. Quote
jarno Geplaatst: 21 maart 2014 Geplaatst: 21 maart 2014 Daslook geplant van Erny/a. De rest zit nog te wachten in de schuur Quote
Old Rose Geplaatst: 22 maart 2014 Geplaatst: 22 maart 2014 gisteren pootaarddappeltjes in eier trays gelegt Ben heel benieuwd, heb nog nooit aardappelen gepoot in mijn moestuin, afwachten dus Quote ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
Gast Geplaatst: 22 maart 2014 Geplaatst: 22 maart 2014 Hoi gister de ananaskers gezaaid en de pepino meloenpeer. Ben echt super benieuwd wat dit gaat worden.Ik zal als er wat te zien valt. Wat foto's plaatsen. Quote
MartinH Geplaatst: 22 maart 2014 Geplaatst: 22 maart 2014 Zojuist de eerste aardappels van dit jaar gepoot. De Ratte, Ronde Opperdoezer en Koopmans Blauwe waren al mooi uitgelopen en liggen nu onder de grond. Quote mijn moestuin http://www.martinsmoestuin.nl
malouis Geplaatst: 22 maart 2014 Geplaatst: 22 maart 2014 Gisteren bleekselderij, celtuce (stengelsla) bunias en rode sla gezaaid. Verder ook nog wat bloemen. Quote
dennislp Geplaatst: 22 maart 2014 Geplaatst: 22 maart 2014 Vandaag de dode ananaskers planten opgeruimd. De bak waar ze in stonden lag vol met tientallen, wellicht honderden, zaden.Heb ze dus onder een klein laagje aarde gedaan, de pot afgedekt met een dikke laag plastic en tegen een muur op het zuiden gezet. Ben benieuwd of het wat gaat worden. Afgelopen jaar liepen de 'onkruid'-ananaskersjes van buiten veel ste ver achter, ben benieuwd hoe dat gaat met de warme temperaturen van nu. https://www.moestuinforum.nl/imgupload/uploads/IMG20140222160204-148681393095470.jpg Dat was 22 februari. Nu zijn we exact één maand verder en staat de pot vol ananaskers zaailingen, mooi compact en zo'n centimeter hoog. Ben benieuwd.. Zou het dan toch lukken met deze zachte temperaturen, zonder teveel achterstand? Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
prettig gestoord Geplaatst: 22 maart 2014 Geplaatst: 22 maart 2014 de peulen op de volkstuin uitgezet, die bij huis in potten hebben een duidelijke voorsprong Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
SuusP Geplaatst: 22 maart 2014 Geplaatst: 22 maart 2014 10 stuks frigo-aardbeien geplant, het snoeiafval van de kronkelwilg fijngeknipt en als mulch rondom de fruitstruikjes gelegd. Verder nog wat gezaaid buiten (radijzen, worteltjes, phacelia en kooltjevuur) en gesjouwd met zaailingen in en uit de schuur ivm hagel. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Mari Geplaatst: 23 maart 2014 Geplaatst: 23 maart 2014 Vandaag zijn de aardappelen de grond in gegaan Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.