michaelrutten Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 allereerst mijn excuus, ik heb me aangemeld omdat ik echt op zoek ben naar een moestuin/volkstuin in de omgeving van Uithoorn. We wonen in een appartement maar door een drukke baan ben ik op zoek naar ontspanning. We kweken nu in plantenbakken onze sla, maar ik wil graag een tuintje wie kan mij hiermee / hieraan helpen? Groet, Michael Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Is er een moestuincomplex bij je in de buurt?Ga dan eens vragen of er een perceel vrij is.Er zijn altijd wel mensen aanwezig op zo'n complex, en die weten vast wel een telefoonnr. van iemand die over de verhuur van de percelen gaan.Succes . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Hallo en welkom op dit forum.Meestal hangen zulke mededelingen ook wel eens aan een (prik)bord op het complex. Of staat het ergens op een papiertje bij het verenigingshuisje. Hier in de gemeente is dat iig wel zo. Anders gewoon er een keer op af stappen en rondvragen. Niemand die daar raar van zal opkijken. En ze bijten echt niet Veel plezier hier. Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
michaelrutten Posted April 3, 2011 Author Share Posted April 3, 2011 beste allemaal, bedankt voor de reacties, het probleem is dat ik dit al bij de gemeente Uithoorn heb aangekaart echter die geven geen gehoor, maar Uithoorn schijnt dit ook niet te hebben. Ik had een poging gedaan in Amstelveen maar kreeg toen te horen dat dit niet voor inwoners van Uithoorn kon. Vandaar mijn dringende zoektocht.... Groet, Michael Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 zou ik je toch adviseren om goed te google'en denk dat je daarmee het verste komt! Even de tijd voor nemen! Niet na 5minuten opgeven natuurlijk! > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RickT Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Ik heb even gegoogled, en er zit een volkstuin complex op de Hollandse Dijk [Amstelveens grondgebied] Welkom op dit forum Rick`s Steigerhouten Meubelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolette Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 Heb je al wat gevonden? Je zou ook nog in je omgeving kunnen uitkijken naar een stukje land bij een boer. Trouwens vreemd dat je niet bij aalsmeer een tuintje kan krijgen. wij Hebben bij ons complex (haarlem) zelfs iemand uit alkmaar. De vraag is of het praktisch is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michaelrutten Posted April 9, 2011 Author Share Posted April 9, 2011 ik ga vandaag op pad om bij ons in de buurtgrens te kijken. zodra ik wat heb gevonden laat ik het weten. Bedankt iedereen voor het meedenken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts