Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Gezocht volkstuin in de omgeving van Uithoorn

Recommended Posts

allereerst mijn excuus, ik heb me aangemeld omdat ik echt op zoek ben naar een moestuin/volkstuin in de omgeving van Uithoorn. We wonen in een appartement maar door een drukke baan ben ik op zoek naar ontspanning. We kweken nu in plantenbakken onze sla, maar ik wil graag een tuintje wie kan mij hiermee / hieraan helpen?

Groet,

Michael

Is er een moestuincomplex bij je in de buurt?

Ga dan eens vragen of er een perceel vrij is.

Er zijn altijd wel mensen aanwezig op zo'n complex, en die weten vast wel

een telefoonnr. van iemand die over de verhuur van de percelen gaan.

Succes .

Hallo en welkom op dit forum.

Meestal hangen zulke mededelingen ook wel eens aan een (prik)bord op het complex. Of staat het ergens op een papiertje bij het verenigingshuisje. Hier in de gemeente is dat iig wel zo. Anders gewoon er een keer op af stappen en rondvragen. Niemand die daar raar van zal opkijken. En ze bijten echt niet

Veel plezier hier.

Good things come in small packages

beste allemaal, bedankt voor de reacties, het probleem is dat ik dit al bij de gemeente Uithoorn heb aangekaart echter die geven geen gehoor, maar Uithoorn schijnt dit ook niet te hebben. Ik had een poging gedaan in Amstelveen maar kreeg toen te horen dat dit niet voor inwoners van Uithoorn kon. Vandaar mijn dringende zoektocht....

Groet,

Michael

Heb je al wat gevonden? Je zou ook nog in je omgeving kunnen uitkijken naar een stukje land bij een boer.

Trouwens vreemd dat je niet bij aalsmeer een tuintje kan krijgen. wij Hebben bij ons complex (haarlem) zelfs iemand uit alkmaar. De vraag is of het praktisch is.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...