Geplaatst: 26 januari 201411 j Auteur Let op inzendingen voor de 29ste en dat is dus a.s. dinsdag. Echt de laaste dag dat je mee kan doen. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 26 januari 201411 j Jaja... ben druk bezig... had alleen natuurlijk weer niet door dat jij al gebruikte letters nóg een keer gebruikt, had ze met zwart weggestreept..., dus bijna klaar nu...
Geplaatst: 27 januari 201411 j Ik heb hem ingestuurd Stan..dank je wel voor een uurtje streepplezier We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 29 januari 201411 j Auteur Roffel, roffel en nog eens een roffel : Greetje 11, jij hebt het geluk dat je uit de juiste inzendingen bent getrokken als winnaar(es). Ik hoor graag hoe ik je aan de paddenstoelen of moestuinzaden kan helpen . Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 30 januari 201411 j lachen dit Ik zal er eens over denken Stan.Ik vond het zowiezo al leuk om te puzzelen. Dank je wel, en je hoort van me.
Geplaatst: 7 februari 201411 j Auteur Deze keer GEEN PRIJS maar welke soort is mijn avatar ?Dus voor de eerste die het weet de eeuwige roem. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 7 februari 201411 j Koningsoesterzwam, gokje hoor heb werkelijk geen idee 7 februari 201411 j aangepast door Gast
Geplaatst: 7 februari 201411 j Een stinkzwam een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 7 februari 201411 j Auteur Nee geen stinnkzwam zie mijn vorige bericht daar Greetje 11 al heeft gewonnen.Ze ruiken trouwens erg lekker Koningsoesterzwammen. Een beetje naar het bos. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 28 februari 201411 j Auteur Ik zet de paddenstoelen Quiz even in de ijskast door het mooie weer gaat de een na de ander aan het zaaien.Dus als het weer wat minder is/zou zijn komt er weer een Quiz. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.