Geplaatst: 16 januari 201411 j Hallo allemaal Ik ben Agnetha ik ben 30 jaar en woon in Leiden.Ik ben erg geintresseerd in groente, kruiden en fruit kweken en onderhouden.Ik ben hier om veel informatie te vinden voordat ik daadwerkelijk aan de slag ga ermee. GroetjesAggi3 21 januari 201411 j aangepast door Gast Een tuin moet het poetische en het mysterieuze combineren met een gevoel van sereniteit en vreugde.
Geplaatst: 16 januari 201411 j Welkom en veel lees plezier. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 16 januari 201411 j Welkom, veel plezier hier op het forum en met de teelt van groente, kruiden en fruit.
Geplaatst: 17 januari 201411 j Auteur dank jullie wel voor deze warme welkom! Een tuin moet het poetische en het mysterieuze combineren met een gevoel van sereniteit en vreugde.
Geplaatst: 30 januari 201411 j Hallo Agnetha, welkom! Sommige dingen kun je alleen maar te weten komen door ze te doen, in mijn ervaring, omdat ze voor jou net weer anders zijn dan voor mij, omdat we op een ander plekje van de aarde wonen - al is dat maar een speldenprik verschil op de wereldbol.... En joh, maak lekker fouten, dat kan heel verhelderend zijn!Veel plezier op het forum in ieder geval, leesvoer genoeg, en een mooi seizoen in je tuin! Marijke. Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Geplaatst: 31 januari 201411 j veel plezier en welkom hier ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.