Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst:

Ergens ben ik de vraag tegengekomen over vierkante weckringen voor vegla potten ,Ik kan het alleen niet terug vinden vandaar deze nieuwe post.

Ik ben zelf ook op zoek en deze middag waren we bij van der Kooi in jubbega en die heeft ze in bestelling, Zo gauw ze binnen zijn wordt ik gebeld .

• 3 weken later...
Geplaatst:

Heeft u inmiddels de ringen kunnen kopen bij vd Kooij? Ben zelf ook dringend zoekende

Geplaatst:

Nee , nog niet. ga is ff bellen

Edit , Zijn nog niet binnen ,Zo gauw ze er zijn wordt ik gebeld.

Geplaatst:

Bij Dille en Kamille hebben ze ook veel soorten ringen. Zou je kunnen kijken als je hier toch niet s krijgen kan.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Ik heb net gekeken maar daar hebben ze ze ook niet.Maaaaaarrrrrrr !!! slim als ik ben(Ahum) ga ik een paar firma,s benaderen die rubber afdichtingen maken voor hydraulische machines (Tip van echtgenoot) misschien ontdekken zij het gat in de markt en ben ik straks alleen vertegenwoordiger van de benelux

Geplaatst:

Ja hoor ,wordt jij mijn Hungarian connection

Geplaatst:

!

Het is echt een drama met die ringen, ik heb wel een tijdje geweckt met de nieuwe ringen op de oude Vegla;s maar dat is best moeilijk en toch een aardig groot gedeelte mislukt wat toch erg jammer is. Ik hoop echt dat we ergens die vierkante kunnen vinden, zou echt geweldig zijn!

Geplaatst:

Ja die had ik al gezien ,Heb je gezien wat er op geboden is?

Geplaatst:

Ik vond het ook al een beetje duur, maar ik wist niet precies wat jullie bedoelde met vierkant.

Geplaatst:

Is ook wel grappig vierkante ringen

we zullen komende week wel wat meer weten

Geplaatst:

ik had al gezocht maar kwam alleen maar ronde tegen.

Geplaatst:

Het wordt spannend!!! Ik heb al bericht van een bedrijf zij kunnen ze in principe wel maken ik heb net de maten en het doel waarvoor ze gebruikt worden doorgegeven en nu is het wachten Op de prijs en hoeveel ik er dan moet nemen.

Ik houd jullie op de hoogte.

,Piroska zal ik je vast noteren voor duizend stuks

Geplaatst:

Ik dacht die hier onlangs gezien te hebben, weet alleen de juiste winkel niet meer omdat het me toen niet interesseerde, als ik er langs kom zal ik eens uitkijken. (als ik het niet vergeet)

Ge kent allemaal Aloïs toch hoop ik, hoe was die zijn achternaam ook weer???

En zo begint dat se.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Even een update, Twee bedrijven hebben inmiddels gereageerd maar hebben zo,n absurde prijs dat ik die hier niet eens durf te vermelden.

Ik zit nog op de laatste te wachten en uiteraard op van de Kooy.

zo gauw er nieuwe ontwikkelingen zijn meld ik die wel

Geplaatst:

De laatste was nog duurder dus het verhaal eindigt hier, Mocht iemand nog Vegla ringen tegenkomen dan houden we ons aanbevolen

Geplaatst:

Heb nog 10 nieuwe liggen.

Bieden?

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Nee ,Ik ga niet bieden. ik ben wel nieuwsgierig wat ze ooit nieuw gekost hebben Ik schat tien euro cent

Geplaatst:

[off topic]Waarom heten die dingen geen weckvierkanten?[/off topic]

Geplaatst:

Omdat ze er zo uitzien ,dus ze zijn niet vierkant in de zin van vierkant volg je het nog DSC0299587731392296427.JPG

DSC0299656311392296431.JPG

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.