Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Vierkante weckringen

Guest eefje65

Recommended Posts

Ergens ben ik de vraag tegengekomen over vierkante weckringen voor vegla potten ,Ik kan het alleen niet terug vinden vandaar deze nieuwe post.

Ik ben zelf ook op zoek en deze middag waren we bij van der Kooi in jubbega en die heeft ze in bestelling, Zo gauw ze binnen zijn wordt ik gebeld .

• 3 weeks later...

Ik heb net gekeken maar daar hebben ze ze ook niet.Maaaaaarrrrrrr !!! slim als ik ben(Ahum) ga ik een paar firma,s benaderen die rubber afdichtingen maken voor hydraulische machines (Tip van echtgenoot) misschien ontdekken zij het gat in de markt en ben ik straks alleen vertegenwoordiger van de benelux

Het wordt spannend!!! Ik heb al bericht van een bedrijf zij kunnen ze in principe wel maken ik heb net de maten en het doel waarvoor ze gebruikt worden doorgegeven en nu is het wachten Op de prijs en hoeveel ik er dan moet nemen.

Ik houd jullie op de hoogte.

,Piroska zal ik je vast noteren voor duizend stuks

Ik dacht die hier onlangs gezien te hebben, weet alleen de juiste winkel niet meer omdat het me toen niet interesseerde, als ik er langs kom zal ik eens uitkijken. (als ik het niet vergeet)

Ge kent allemaal Aloïs toch hoop ik, hoe was die zijn achternaam ook weer???

En zo begint dat se.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Even een update, Twee bedrijven hebben inmiddels gereageerd maar hebben zo,n absurde prijs dat ik die hier niet eens durf te vermelden.

Ik zit nog op de laatste te wachten en uiteraard op van de Kooy.

zo gauw er nieuwe ontwikkelingen zijn meld ik die wel