Geplaatst: 23 januari 201411 j Auteur Ik kan ook nog wat plantjes eeuwig moes aanbieden..en als ik ze gemakkelijk uit de volle grond kan steken ook wat oerprei.Verder zou ik graag wat meer bloemen hebben het aankomende jaar, misschien heb jij iets wat ik nog niet heb?(geen zaad ) 23 januari 201411 j aangepast door Gast We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 23 januari 201411 j Cosmos picoteeAkeleiKorenbloem Zonnebloem teddy Als er iets leuks bijzit wil ik het graag voor je voorzaaien Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Geplaatst: 23 januari 201411 j Auteur Dank je wel Loraine..een paar plantjes cosmos picotee lijkt me wel fleurig! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 24 januari 201411 j Dan doen we die er gewoon bij Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Geplaatst: 24 januari 201411 j Ik wil wel brocoli voor je zaaien hoeveel wilde je er hebben? ik zou wel Haricot Chatiagne d`Echenans willen proberen een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 24 januari 201411 j Auteur Super Rinke! Als het kan 8. Ik reserveer kastanjebonen voor je..hoeveel zou je er willen hebben? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 24 januari 201411 j Appelvrouw... Mag ik alvast wat Fortexbonen reserveren? (Ik zal vast wel wat voor je hebben....bijvoorbeeld tomatenzaden...lijst komt nog) In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 24 januari 201411 j Auteur Lange Fortexbonen voor jou Wino! Laat nog even weten hoeveel bonen je wilt hebben?Tomatenzaden wil ik echt niet nog meer, maar misschien wil je wat voor mij voorzaaien? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 24 januari 201411 j Super Rinke! Als het kan 8. Ik reserveer kastanjebonen voor je..hoeveel zou je er willen hebben? Ik ga ze voor je mee nemen En van de bonen doe maar wat voor een maaltje stuk of 10 boontjes een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 24 januari 201411 j Auteur 10? dat is echt te weinig hoor..stel dat je overnieuw wilt/moet zaaien..of je wilt toch wat meer zaaien..ik ga niet lager dan 40... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 24 januari 201411 j O dat wist ik niet 40 dan een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 25 januari 201411 j Auteur Ha leuk dat je er aan denkt Angela. Ik spaar nog steeds netjes voor de langste slinger door de tuin Dus wie uien,mandarijn en sinaasappelnetjes voor me wil sparen..graag. Ik ga ze niet ruilen voor iets, maar wie ze niet wil weggooien en mee wil werken aan mijn langste slingerproject: stop die netjes in een zak en neem het voor me mee in april..mijn dank zal groot zijn We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 25 januari 201411 j Auteur Dat ligt nog Angela. Ik heb iets van 15 dassen..te weinig dus voor een vloerkleed. Ik moet wat kalmer aan doen dit jaar haha dat gaat nooit lukken, maar ik moet de helft van mijn projecten stil leggen. O.a. het vliegengordijn van kroonkurken...de koude kas van plastic flessen..het vloerkleed van oude dassen..enz We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 26 januari 201411 j Auteur Voor wie geïnteresseerd is in het maken van een haagbeukenhaag: ik kan ook 1 jarige haagbeukjes aanbieden..van de winter gerooid en ingekuild. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 26 januari 201411 j Jaaaaaaaaa, das ook toevallig! Ik ben me ook al maanden een slag in de rondte aan het drinken voor een kroonkurkenvliegengordijn Dus die kroonkurken houd ik lekker zelf maar van die netjes zal ik voor je meenemen. Daar had ik vage plannen mee maar dat gaat er toch niet van komen Zelluf doen
Geplaatst: 26 januari 201411 j Auteur Mooi, dank je wel...in het recycle-topic kunnen we verder praten over het vliegengordijn... re-use-recycle-t900-450.html We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 26 januari 201411 j Ik zal proberen om zakjes/netjes voor je op te sparen. Soms zitten er heel wat bij onze 'zooi' van de markt, en soms ook helemaal niet. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 26 januari 201411 j Auteur Dank je wel Jorieke. Ik wilde jou ook vragen of je misschien zin hebt wat meer bietjes te zaaien? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 26 januari 201411 j Hoeveel heb je er nodig? En wanneer zal ik ze zaaien dan? Ik verplant ze (met kluitje zand en al) zelf al als ze nog maar net boven komen, om te zorgen dat de wortel nog niet onderin het potje is aangekomen. Dus dat komt vrij nauw. Ik kan ze zaaien in zo'n zwarte zaaitray, met 52 vakjes als ik het goed heb. Dus ik zou er dan ook nog een ander gewas naast kunnen zaaien, als je geen 52 bietjes wilt? Kan je die tray zo ergens bovenop leggen in de auto Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 26 januari 201411 j Ik kan helaas niets voor je zaaien want mijn aanwezigheid/wijze van vervoer is onzeker. Maar ik zie wel wat leuke dingetjes bij je citroenbergamot, Haricot Chataigne d`Echenans, Fortexboon, Flageolets (zoek ik al lang naar) en hartgespan. Ik hoop dat je op mijn lijstje wat kan vinden.. http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Geplaatst: 26 januari 201411 j Auteur 52 bietjes kan ik gemakkelijk kwijt Jorieke...Wanneer je dan moet zaaien? FF kijken 2 weken opkomst..zoiets. Hoelang groeien ze dan nog door in je perspotjes? Twee weken ook? Dan zou het ongeveer 20 maart moeten zijn..( 17 18 19 maart is worteldag) Zie jij dat zitten? Kan ik je iets van mijn zaden aanbieden? Haagbeukjes? Kijk je nog even op de 1e pagina? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 26 januari 201411 j Auteur Ik kan helaas niets voor je zaaien want mijn aanwezigheid/wijze van vervoer is onzeker. Maar ik zie wel wat leuke dingetjes bij je citroenbergamot, Haricot Chataigne d`Echenans, Fortexboon, Flageolets (zoek ik al lang naar) en hartgespan. Ik hoop dat je op mijn lijstje wat kan vinden.. 40 bonen van elke droogbonensoort Piroska? Citroenbergamot wordt maar enkele zaadjes. Als je niet komt verstuur ik het naar je. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.