Geplaatst: 26 januari 201411 j zou ik nog een stekje eeuwig moes van jou mogen zaai ik 10 rodekool voor je een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 26 januari 201411 j nou dat zou super zijn! Heb je al iets bij mij gevonden? http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Geplaatst: 26 januari 201411 j Auteur Natuurlijk, heel erg graag Beertjerinke ( die rode kool) Eeuwig moes zet ik erbij Nee Piros, niets..zaden zat namelijk..geeft niks, op een dag komt er wat We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 26 januari 201411 j Ok, doe ik er 52. Ik bedoelde dat ik ze vlak na opkomst al verplant. Zodat de wortel nog niet onderaan het potje is, en hij dus geen achterstand oploopt? Maar als het persé op een worteldag moet dan doe ik het op 20 maart hoor Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 26 januari 201411 j Auteur O, een paar jaar geleden heb ik ze ook voor gezaaid en toen hebben ze ook nog wel even in het potje gezeten..ik kan me geen achterstand herinneren..ik probeerde de foto`s ervan te vinden, maar dat lukt niet Edit toch nog een foto gevonden..het was in 2012..februari. Pas een tijd later uitgeplant..Maar misschien zijn deze potjes groter? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 26 januari 201411 j Natuurlijk, heel erg graag Beertjerinke ( die rode kool) Eeuwig moes zet ik erbij Nee Piros, niets..zaden zat namelijk..geeft niks, op een dag komt er wat Ok jammer, ik zal in elk geval wat Sóska extra zaaien, mocht het mij lukken dan neem ik zaailingen voor je mee. (is een zuringsoortje, Hongaars vergelijkbaar met veldzuring maar iets bitterder dan zuur, lijkt op spinazie gekruist met zuring zegmaar..pff lastig uitleggen. ) http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Geplaatst: 26 januari 201411 j Hoe hoog zijn die potjes? Ze lijken hetzelfde. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 27 januari 201411 j Ik zou graag wat goudsbloemzaadjes en groene flaveolets willen. Ik kan rode snijbiet (Rhubarb Chard) voor je zaaien. Is 6 plantjes goed? Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 27 januari 201411 j Auteur Prima Suus, ik zet je op de lijst. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 27 januari 201411 j Heb je nog eierdozen nodig ? dan kunnen we vast gaan sparen voor je. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 27 januari 201411 j Auteur Dank je wel Stan..nee ik heb nog ladingen...zoveel leggen mijn kipjes ook weer niet..en mijn buren brengen allemaal de doosjes weer terug. Zelf spaar ik op dit moment van die flesjes van citroen en limesap..van die groene en die gele..dat voor een slinger in de keuken..voor de lol. Gaat vast jaren duren voor ik zover ben.. Wie die gebruikt en het flesje is leeg: graag We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 28 januari 201411 j Auteur Net van Henk geleerd: foto`s van mijn ruilplantjes helpt ze aan de man/vrouw te brengen .Eeuwig moesplantjes..ik heb er nog 3 te vergeven Aloë Vera..deze plant komt van een importeur die de enige echte Aloë Vera uit Sri Lanka importeert..De plant staat bij mij in de zomer buiten en heeft een behoorlijke lading jonge stekjes gemaakt afgelopen jaar...dit zijn er 5, maar ik kan er nog 5 afhalen. Ik ga ze nog oppotten..eerst een weekje laten drogen.. Haagbeukjes..voor het maken van een beukenhaag..ik kan er wel 50 leveren..ze zijn 1 jarig en zo`n 30 centimeter groot..ze zijn uit de grond getrokken en ingekuild. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 29 januari 201411 j Mooie plantjes jetEn strakke verruil techniek! Je vloppie is binnen dankje! Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Geplaatst: 29 januari 201411 j Ik kan wel spitskool en knolselderij voor je zaaien, hoeveel wil je er van beide? Ik wil het graag ruilen voor een aloë vera stekje.
Geplaatst: 29 januari 201411 j Auteur Fijn dank je wel Monika . Knolselderij zet ik altijd 20 stuks..misschien is het beter voor de ruil dat je alleen knolselderij doet? En dan nog moet je maar kijken..doe je de helft, dus 10 wat vind je daarvan? Aloë Vera zet ik voor je op de lijst. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 29 januari 201411 j Mag ik een moesje? Moet die trouwens zonnig staan,of mag ie ook wel een halfzonnig plekje?
Geplaatst: 29 januari 201411 j Auteur Jij mag een eeuwig moesje. Geen idee over schaduw..ij mij staat hij vrij wol in de zon. Op de jardinadetuin stond hij onder de schaduw van grote koolplanten en hij groeide ook, maar ik weet niet of dat hetzelfde is. Ik zet je ervoor op! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 29 januari 201411 j Heel fijn,ik ga wel ff kijken wat een fijn plekkie voor het moesje is.
Geplaatst: 29 januari 201411 j Auteur Ik heb ook nog enkele planten Yakon te vergeven... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 29 januari 201411 j Auteur Natuurlijk. Ik zet je op de lijst voor eeuwig moes en yakon. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 29 januari 201411 j Super, dank je we; 10x knolselderij komt voor mekaar. Hoe zaai jij het altijd voor, in P7 of P9 potjes?
Geplaatst: 29 januari 201411 j Auteur Heeft er iemand Brave Hendrikplantjes? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 29 januari 201411 j Daar zou ik ook wel graag meerdere planten van willen. Ik heb wel een plantje van Thea gehad vorig jaar, maar zelf zaaien is me nog niet gelukt. Ooit wel gezaaid, maar er kwam niets op.Moeten de zaadjes erg vers zijn misschien? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.