Aggi3 Geplaatst: 21 januari 2014 Geplaatst: 21 januari 2014 Yes Madame komt in orde Quote Een tuin moet het poetische en het mysterieuze combineren met een gevoel van sereniteit en vreugde.
Erny Geplaatst: 22 januari 2014 Geplaatst: 22 januari 2014 Ik kijk nú al uit naar de verwarringen die komend jaar zullen ontstaan wegens A B en C en waar al die floppen nu weer zijn. Als meelezer is dat soms best wel vermakelijk... Hopelijk gaat het allemaal goed met doorsturen. Vond eigenlijk al dat de beginnersenvelop het best lang heeft volgehouden voor ie werd geconfisceerd. Helemaal omdat de deelnemers bijna allemaal hele verse forumleden waren.Lijkt me ook een goed idee om alle deelnemers hun gegevens centraal bij iemand in te laten leveren (naam, adres, tel, fakeboek, email) om het verdonkeremanen van de enveloppen te próberen te voorkomen. Zonder gegevens geen deelname en bij verduistering een massale spam-actie... Succes allemaal met de nieuwe rondes!! Raad aan allemaal. Kies voor een stevige enveloppe. Plak de randjes af zodat ie niet in machines onderweg scheurt. En verdeel de zaadzakjes goed in de enveloppe (vastplakken aan ansichtkaartje/stuk karton oid) zodat deze niet allemaal in één hoek gaan zitten en dan weer dáárdoor bij de post in machines blijven steken. Quote
SuusP Geplaatst: 22 januari 2014 Auteur Geplaatst: 22 januari 2014 Haha Erny, ik kan me je lol goed voorstellen. Maar we maken er maar het beste van, want wat moeten we anders? Hopelijk spreiden we zo de risico's een beetje. De Al Qaida aanpak eigenlijk Overigens is het de bedoeling dat er brievenbusdozen gebruikt gaan worden. Dat ging de vorige keer erg goed. En inderdaad goed verstevigen als ie dubieus wordt. Ik zet dat nog even in de eerste post! Gegevens centraal melden kan bij mij. Facebook is niet verplicht, telefoonnummer wel. Duim duim dat t nu goed gaat! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
simke Geplaatst: 22 januari 2014 Geplaatst: 22 januari 2014 Jenneke en Simke: Limoen wil graag meedoen met A, dus jullie vormen vanaf heden C (jeej, gaat lekker )ik heb wel genoeg om te starten bij A (zeker weten als Loraine dat nog eens aanvult). Het lijkt me dus handig als Bit zijn zaden kan samenvoegen met de starter van Envelop C. Simke, wil jij dat doen? Ik stuur Bit even een PB dat hij met jou contact kan opnemen.Supertof mensen, dat dit zo mooi van de grond komt Ja ik ga envlop C starten en heb al contact met bit.Mischien handig om onder jullie envlopen lijst ook C te zetten en in de namen van de mensen die mee doen in groep C dan kan je in een keer alles terug vinden. Gegevens centraal melden een goed idee. Dit heb ik ook eerder ergens gezegd. Heb hel wat van dit soort envlopen en ook foto albums van mensen door gegeven op deze manier maar dan was er wel een adressen lijst bij in gesloten. Maar goed ik ga met goede moet groep C starten. Nog even een idee laten wij in de envlop ook een groeps letter stoppen zo dat als wij gaan wisselen van à naar b naar c enz. Dat we weten dat wij de goede envlop hebben. Quote
SuusP Geplaatst: 22 januari 2014 Auteur Geplaatst: 22 januari 2014 Goed idee Ik werk de eerste en tweede post van dit topic continue bij om alles up to date te houden. Kijk daar dus regelmatig om te checken hoe het gaat. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Cupcakeje Geplaatst: 22 januari 2014 Geplaatst: 22 januari 2014 ow ik ben al op de lijst gezet bedankt!! Op naar een nieuwe ronde ben heel benieuwd:) Quote
SuusP Geplaatst: 22 januari 2014 Auteur Geplaatst: 22 januari 2014 Zijn er nog geïnteresseerden voor de C-Envelop? Ik kan me herinneren dat er nog diverse mensen voor een tweede ronde van de vorige envelop geïnteresseerd waren, doen jullie nu ook mee? Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
HuubvG Geplaatst: 22 januari 2014 Geplaatst: 22 januari 2014 Graag zou ik weten wat bij envelop C betekent: simke met Bit's hulp? Quote
Bit Geplaatst: 22 januari 2014 Geplaatst: 22 januari 2014 Nou.... hulp is een groot woord hoor. Zie eerdere posts. Ik heb vandaag Simke een enveloppe gestuurd met wat zaden. Met name tomatensoortjes en een paar andere dingen. En echt niet véél ( heb niet veel zaden van de tomaten, veel is al vergeven ). Dus vandaar. Maar ik hoef ook écht niet genoemd te worden hoor. Ik doe ook niet mee met de enveloppe. Het is maar dat ze wat heeft om mee te starten he ? Quote
SuusP Geplaatst: 22 januari 2014 Auteur Geplaatst: 22 januari 2014 Simke stelde voor om te starten, ik neem dus ook aan dat zij er vertrouwen in heeft dat ze genoeg zaden in te leggen heeft. Bit kwam met het aanbod om een beetje te helpen, dus vandaar zijn 'vernoeming'. Trouwens, je 'vernoeming' is vooral om het duidelijk te houden Bit, geen ereplaats ofzo. Maar als je er ongemakkelijk van wordt wil ik het wel weghalen hoor Betreft de inhoud van C: als die tegenvalt (waar ik niet vanuit ga, maar goed), dan komt daarna wel weer een andere envelop die dat kan compenseren als daar behoefte aan is. Het is namelijk het plan om de enveloppen tussen de groepen te laten rouleren, zodat er voor de tweede ronde weer wat nieuwigheid is. Uiteraard ga ik er dan vanuit dat alle enveloppen nog in het spel zijn.... Potverdikkie, het lijkt haast Wie Is De Mol hier Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
HuubvG Geplaatst: 22 januari 2014 Geplaatst: 22 januari 2014 Dan geef ik me bij deze op voor envelop C.De vraag over simke was omdat ik me eerdere geruchten herinner omtrent het zoekraken van de envelop. Quote
SuusP Geplaatst: 22 januari 2014 Auteur Geplaatst: 22 januari 2014 Ehm... dan moet je uitkijken voor ene Winnie Ik zet je op de lijst! Zou je je gegevens aan me willen PM'en, dan geef ik ze door aan Simke. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Monika Geplaatst: 22 januari 2014 Geplaatst: 22 januari 2014 De laatste envelop is zeer zeker niet zoek, deze is al een tijdje in het bezit van Winnie. Voor een paar weken was het ok dat ze het nog niet door had gestuurd (aanrijding en familie aangelegenheid). Maar ze is nu al meerdere keren verzocht om de envelop door te sturen en zou dit vorige week dinsdag/woensdag ook hebben gedaan. Is er iemand die aankomend weekend in (de buurt van) Deil komt? Quote
Monika Geplaatst: 22 januari 2014 Geplaatst: 22 januari 2014 (aangepast) Winnie heeft weer een berichtje gehad op facebook, deze keer minder aardig....begin ik al een "stalker" te worden? Voor wie eventueel ook een berichtje wil sturen, denk dat als er gezocht op Winnie, en dan plaats Deil erbij vermelden, men ver komt. 22 januari 2014 aangepast door Gast Quote
Mheikamp Geplaatst: 22 januari 2014 Geplaatst: 22 januari 2014 Laten we ook de postbode niet vergeten, deze worden ook traag. Ik heb vorigjaar twee weken moeten wachten op een bestelling van zaadjes... En die kwam uiteindelijk toch nog Quote
SuusP Geplaatst: 22 januari 2014 Auteur Geplaatst: 22 januari 2014 Manon, ik help het je hopen. Maar heb er een hard hoofd in, eerlijk gezegd Maar, deze ronde beter! Monika, mogelijk kom ik wel ongeveer daar langs morgen of vrijdag. Maar eh... wat dan ?? Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
simke Geplaatst: 22 januari 2014 Geplaatst: 22 januari 2014 Simke is al bezig een (envlop/doosje) samen te stellen. Quote
Jenneke Geplaatst: 22 januari 2014 Geplaatst: 22 januari 2014 Ik ben weer zo nieuwsgierig Wie komt er na mij? Quote
Aggi3 Geplaatst: 22 januari 2014 Geplaatst: 22 januari 2014 De volgende keer zal ik hoogstwaarschijnlijk mee doen, ik hou het nu even op een andere manier Quote Een tuin moet het poetische en het mysterieuze combineren met een gevoel van sereniteit en vreugde.
SuusP Geplaatst: 23 januari 2014 Auteur Geplaatst: 23 januari 2014 Jenneke, zie 2e post. Deze lijst werk ik bij als er nieuwe deelnemers zijn. Lijkt me handig als hier straks ook staat waar de enveloppen zijn. Dan is het meteen duidelijk en hoef je niet het hele topic door te spitten.Nog 2 vrije plekken bij envelop C dus! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Loraine Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 Mensen van envelop A bedankt voor het doorsturen van jullie adressen.Op het adres van Limoen na zijn we compleet.Mocht er iets mis gaan dan heeft Suusp jullie adressen als back-up Ik ga nu nog even een pmmetje naar limoen sturen voor haar adres Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Cupcakeje Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 Yes! dan kunnen we alvast weer wachten bij de brievenbus! Spannend! Quote
SuusP Geplaatst: 23 januari 2014 Auteur Geplaatst: 23 januari 2014 Alle gegevens zijn binnen nu! Envelop A heeft 6 deelnemersEnvelop B heeft er 5Envelop C heeft er 3 Dat betekent dat we kunnen wachten tot er 2 nieuwe mensen bij C komen, of er kan iemand verhuizen van A naar C en dan kunnen we direct aan de slag. Laat maar horen wat de voorkeur heeft! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
beertjerinke Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 Ik kan wel verhuizendan hebben b en c 4 deelnemers is een optie Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.