Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Monika en de rest de envelop is binnen! Heb al even snel gekeken zit wel wat in wat ik niet heb. Donderdag word hij weer door gestuurd!

Yeah we zijn in het bezit van een 100m2 moestuin!

Geplaatst:
  • Auteur

Dank voor de updates. Cupcakeje, ik werk het bij voor de volgende ronde. Veel zaaiplezier!

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Cupcakje dan ga ik alvast onder de brievenbus liggen

Geplaatst:

Envelop vanmiddag gepost en is naar de volgende!!

Yeah we zijn in het bezit van een 100m2 moestuin!

Geplaatst:

Envelop B is hier binnen! Ik probeer hem in het weekend doorsturen (naar Kim).

Envelop heeft best verschillende keuze van zaden, maar ook een paar soorten bonen en ze nemen heel veel ruimte en zijn ook best zwaar. Speciaal die zak van Lidl met snijbonen (hij is nog helemaal vol ook). Ik heb zelf geen bonen nodig, maar ik pak een paar, want anders wordt het binnenkort te zwaar

Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)

Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy

Geplaatst:
  • Auteur

Kris1984, is envelop A al bij je aangekomen inmiddels?

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Suusp ik heb nog niks ontvangen. Maar cupcakeje gaf al aan dat ze hem mischien pas in het weeken kan verstuuren.

Ik moet heelaas nog even gedult hebben

Geplaatst:

Kan ik ergens met een van de enveloppen meedoen?

Groetjes

Jeanine

Geplaatst:
  • Auteur

Jeanine, dat kan. Stuur me alvast je naam, adres, email en telefoonnummer per PM en hou dit topic goed in de gaten. Ik zet je alvast voor de volgende ronde op de lijst bij groep b. Als het tijd is voor een nieuwe ronde graag even iets laten horen, dan komt er tzt een envelop jouw kant op.

Edit: Jeanine komt bij groep a, aangezien hier tot nu toe de meeste plek over is in ronde 3.

Geplaatst:

Kwam vandaag thuis met de hoop dat de envelop in de brievenbus lag. Maar heelaas nog niks.

Cupcakeje waneer heb je hem op de post gedaan?

Geplaatst:

Jiha, evelop B is vandaag hier toegekomen . Dat wordt lekker snuisteren!

Suus, ik ben de laatste van mijn ronde. Naar wie stuur ik hem zo meteen door?

Geplaatst:
  • Auteur

Kim, als alle enveloppen op het einde van hun lijst zijn mag je envelop B doorsturen naar GabyvG. Ik stuur je als dat zo ver is haar gegevens per PM. Nu envelop C nog, dan kan ronde 3 beginnen

Geplaatst:

Okido, komt in orde!

Geplaatst:

sorry Soer kwam hier weer van alles tussen op het laatste moment. Maar de envelop zit in de bus dus moet morgen aankomen als het goed is

Geplaatst:
  • Auteur

Kris, is er al enig nieuws over de envelop?

Geplaatst:

Ja suus. Vanmidag lag hij op de mat. Bedankt cupcakeje

Heerlijk door de zaaden zitten neuzen. Wat een hoop. Wat leuks eruit gehaalt en natuurlijk weer een hoop toegevoegd.

Ik ga zekker mee met de volgende ronde. Ben benieuwd.

Morgen even postzegels haalen en dan stuur ik hem door naar valerie. Zal ze hem een dinsdag waarschijnlijk binnen hebben.

Geplaatst:

Bedankt, als ik het dinsdag heb kan ik het woensdag meteen doorsturen volgens mij loopt onze envelop aardig achter..

Voedselkollektief Almere

Biologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs

Geplaatst:
  • Auteur

Fijn, Kris. En ja, helaas Valerie , het ging in het begin al mis en sindsdien stapelde de vertraging zich op helaas. Hopelijk komt het in het eind nog goed en kan ronde 3 snel van start. Laten we duimen

Geplaatst:

Vond het super leuk. Heerlijk snufelen door de zaadjes. Moes wel lagen om de hoeveelheden radijs er tussen zitten

Valerie@ zoek je nog iets speciaals. Als ik het heb dan kan ik het nu nog toevoegen.

Geplaatst:

Spruitjes verder laat ik mij verrassen!

Voedselkollektief Almere

Geplaatst:

Die zitten er in. Had ik zelf ook nog niet. Vind het wel leuk om uit te probeeren. Maar had geen zin om daar een heel zakje vooraan te schaven. Dus die genen die er spruitjes in heeft gedaan. Bedankt

Geplaatst:

Valerie@ ik heb even een probleempje . Ik kwam er net achter dat ik het kruiden zakje niet terug in de envelop heb gedaan.

Was weer te gehaast bezig Stuur deze er dus achter aan. Of jij alles weer wil sammen voegen????

Suus volgens mij is deze envelop echt vervloekt

Geplaatst:
  • Auteur

Een pechvogel-envelop, ja Slecht karma? Fijn dat je de kruiden nog nastuurt kris, 't komt vast ook wel weer goed hoor.

Geplaatst:
  • Auteur

Zouden de nieuwe deelnemers voor ronde 3 nog even van zich willen laten horen, dan weten wij zeker dat jullie weten dat de enveloppen eraan komen. Ok rare zin, maar laat even wat weten dus! Als ik niks van je gehoord heb voor volgende week ga ik er vanuit dat je even andere zaken aan je hoofd hebt oid en gaat de envelop deze keer aan je voorbij.

Als je besluit af te haken, ook prima. Maar laat het even weten (via deze draad of PM). Alvast dank!

Geplaatst:

Is prima hoor ik voeg het weer samen

Voedselkollektief Almere

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic