Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal, wat een cool idee dit. Ik zou graag meedoen als ik nog op tijd ben. Ik woon mooi op de route denk ik, tussen Delft en Zoetermeer. Ik kom vrijwel wekelijks in Zoetermeer dus ik kan makkelijk zelf de envelop afgeven.

Wij zijn pas dit jaar begonnen met een `moesbalkonnetje` en ik heb het virus zwaar te pakken. We hebben vanalles geprobeerd zoals sperziebonen, waterkers, peterselie, koolraap, artisjok, knolselderij, sla, prei, basilicum, bieslook, koriander, rucola en spinazie. Ook hadden we 3 soorten tomatenplanten gekregen van een buurman.

Sorry voor de woorden tsunami maar ik ben nogal enthousiast.

“The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna

Geplaatst:

Ja je kunt nog meedoen, op de valreep. Pb me even je naam, adres, telefoonnummer en emailadres. Ik werk de lijst dan bij en stel je voorganger op de hoogte.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

We houden ook voor volgend jaar oktober nog wel een ronde verwacht ik . Kijk af en toe even op de eerste pagina van dit topic, dan weet je wanneer weer weer starten en kun je aansluiten wanneer je dat beter uitkomt. Stuur me dan tegen die tijd ern pm.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Hoi Suus, Ik probeer je een PB terug te sturen maar dat lukt niet??

Zag dat ik bovenaan de lijst sta voor de regio zuid met de zadenenvelop.

wanneer start het hele gebeuren?

En voor de duidelijkheid heb ik geen zadenenvelop thuis. Hoe begint zoiets?

Gaat er een gedeelte van de vorige enveloppen mee?

Groetjes Sharonne

Geplaatst:

We beginnen vanaf 1 oktober. Je krijgt als eerste de envelop thuisgestuurd (in jou geval door Simke) en geeft hem vervolgens door aan de volgende.

Geplaatst:

hoi hoi,

heel erg op het nippertje, maar zou ik nog mee kunnnen doen aan de zaden envelop? wat een super leuk idee!

ik woon in de buurt van delft en zoetermeer.

groetjes, mirjam

ik zie net dat ik in hetzelfde dorp woon als forumlid groentjuh

Geplaatst:

Envelop vandaag met plezier bekeken, zit veel leuks in. hebben het een en ander er in gedaan en wat uitgehaald. Gaat morgen weer op de post, moet dan even spieken naar wie weet ik zo niet uit me hoofd.

Geplaatst:

Mirjam en Groentjuh spreken samen af. De volgorde zoals nu in de lijst (zie tweede bericht op eerste pagina) staat nu vast, dus nieuwe deelnemers: helaas, volgende ronde weer een kans!

Geplaatst:

Hoi waar is de regio noord envelop momenteel lol ben nieuwsgierig lol vindt dit erg leuk heb me zaden al na gekeken en heel wat zaad extra over voor in envelop lol

Geplaatst:

Das veel lol! De envelop gaat vanmiddag op de bus naar Tanja. Zij krijgt dus een pb van mij met de track and trace.

Edit: kris1984 heeft niet gereageerd op pb en email dus pas ik de lijst aan. Betreffende mensen krijgen pb van me.

Geplaatst:
Hoi waar is de regio noord envelop momenteel lol ben nieuwsgierig lol vindt dit erg leuk heb me zaden al na gekeken en heel wat zaad extra over voor in envelop lol

Ik ben ook zo nieuwsgierig.

Geplaatst:

Weet iemand hoe het met enveloppe C is? Is deze al begonnen aan zijn ronde?

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Geplaatst:

Vandaag de envelop ontvangen van Loraine en jane-doe.

Iets minder enthousiast als vorige keer, heb niet zoveel uitgehaald maar wel veel toegevoegd.

Maandag gaat hij weer op naar Wenwolf.

Oh ja Suus ik was vorige keer degene met al die theezakjes, ik maak het goed, ik heb inmiddels gripzakjes en heb er wat lege bijgedaan

Maandag stuur ik hem naar Wenwolf.

Geplaatst:

simke is 21 sept voor het laatst online geweest

waarschijnlijk weet ze niet dat de enveloppe al begonnen is

enveloppe c duurt denk ik nog even voor die van start gaat

een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook

Geplaatst:

Waarom start envelop C dan nog niet? Ik begrijp het niet want Simke staat ingedeeld bij envelop B dus dat heeft niets met envelop C te maken toch? Zou het wel jammer vinden als C nog niet start want ik zat me al helemaal te verheugen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...