Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wil je mijn pastinaak zaailingen (~10 stuks?) of wil je zaden (ik heb 2 soorten)? Kan allebei, maar ik hoop dat de zaailingen dat ik nu heb in 2 maanden niet te groot worden (ik kan ze ook voor je opnieuw zaaien in eind maart). Ik ruil graag voor ananaskers, dat heb ik nog niet.

Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)

Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy

Geplaatst:

Prima,ik zet de ananaskers voor je ,zaailingen of zaden? Ik heb geen enkel idee,wanneer de pastinaak eigenlijk gezaaid moet worden? Als ik nog in maart zaaien kan ,mag het ook zaad zijn. Maar ze komen in klei,en van wortels weet ik dat dat beter is als ze al een beetje plant zijn.

Geplaatst:

Ik heb liever zaden van ananaskers.

Over pastinaak: Ja, in maart en april kun je nog zaaien en zoals met wortels is het eigenlijk het beste om meteen buiten te zaaien. Ik doe het eerst in potjes, want ik wil precies weten hoeveel plantjes ik krijg.

Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)

Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Hoi ik heb al wat peterpeperzaden van je gekregen maar ik wil graag nog een zaailing van de Aussie black en de Firework en ik heb voor jou retour aardbeien van het ras Lambada(persoonlijk denk ik dat dit de lekkerste aardbei is die er tot nu toe is en ooit is geweest(voor mij wel dan ))

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Dat kan...............maar dan lopen ze ernstig achter. Waarom. E.e.a. is hier misgegaan,en ik moet ze opnieuw zaaien. Dat ga ik doen hoor,want ik wil ze zelf ook.

• 4 weeks later...
Geplaatst:

Ik zal mijn tuinkennis vragen, dan edit ik het antwoord wel in dit bericht. Ze heeft veel vlinderstruiken, maar de kleur weet ik niet. Ik stuur haar een e-mail.

Geplaatst:

Ik zie de 5 lambada's nog niet in jou lijst die je van mij krijgt voor de pepers( je mag ook wat Elsanta, kent, Ostara's of fragoo hebben hoor als je dat zelf liever zou hebben of een mix)

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Ik graaf er ook wel een paar voor je uit dan. Ze beginnen al uit te lopen. Wil je wel de hoge soort (zie recordtopic) zonder bloemen? De lagere, bloeiende soort heb ik niet.

Edit: ik herlees de vraag en zie dat ik niet de goeie soort voor je heb, sorry.

Geplaatst:

Die vind ik ook wel goed hoor Huub,ik wilde ze gewoon eens proberen. Nu heb ik ze nog niet gegeten,wat ik had een paar,en ze waren toch nog niet zo vreselijk aan het verwilderen dat we er al van konden eten. Ik heb ze dus weer neergezet,maar dat vonden de dames erg lief van mij.

Geplaatst:

Goed dan zal ik er wat klaarleggen in een plastic zak, ze moeten toch weer direct de grond in. Hoeveel had je gedacht, stuk of 5 tot 10? Veel meer zal het niet worden maar je kippen hebben daar een best maal aan komende winter...

Edit: heb jij wat goudbes voor me? Is het de grote of kleine soort? Als het de grote is, gaat die de kas in, dan krijg ik rijpe vruchten.

Geplaatst:
Goed dan zal ik er wat klaarleggen in een plastic zak, ze moeten toch weer direct de grond in. Hoeveel had je gedacht, stuk of 5 tot 10? Veel meer zal het niet worden maar je kippen hebben daar een best maal aan komende winter...

Edit: heb jij wat goudbes voor me? Is het de grote of kleine soort? Als het de grote is, gaat die de kas in, dan krijg ik rijpe vruchten.

Kleine goudbes heb ik wel,voor 4 mei?

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...