beertjerinke Geplaatst: 24 januari 2014 Geplaatst: 24 januari 2014 (aangepast) HoiIk heb in de aanbieding 10 framboos aardbei Frau Mieze Schindler (op) ]2 tinkerbell paprika voor gezaaid( op)4 minibell rood paprika voor gezaaid ( 3)4 rode punt paprika voor gezaaid ( op)3 gele punt paprika voor gezaaid(op)2 p9 Kaneel basilicum(op)2 p9 basilicum (op)4 ronde komkomers(1)4 chineese slangen (1)4 snack komkomer (op)4tomaat word smalest( 3)5 roma tomaten5 tomaat cherry cascade(4)3 tomaat black cherry(1)10 afrikaantjes10 gouds bloemen(9) Teelt hulp spullenbaas lief aangekeken en heb nog 100 beugeltjes gekregen vullen tomaten haken Door mijn onderwater tuin met nieuwe aanplant (die nu allemaal kapot gegaan zijn) ben ik naar best veel opzoek ik ben al een heel eind bedankt daarvoor Ik zoek: aarbei maxium 3 kleurigviooltje zaden of stek geef:Jizkaha:spike:2 snack komkomerCiska::tomaat cascadeConnie::ronde komkomer/tomaat black cherryeelzuhtjuh:Paprika/ronde komkomer/chinesse slang/snack komkomer/tomaat cascadeborderrose:kaneel/gewone basilicumerney tomatenbeugelsestemyBeugeltjes/famboosaardbei/komkomerKim mini rode bell/kaneelbasilicumaalterse-willy:3 soorten meloencupcakje1 tinkerbellkruidje : 3 frau mieze schindlerEsthe76r : 3vFrau Mieze SchindlerJet : 15 Broccoliplantjes/15 rode kool plantjes/50 beugels voor tomaten/1gele en 1rode puntpaprika/2 komkommers chineese slangen / basilicum/ronde komkommer /o.i kers/afrikaantje/ tomaat black cherry/snack komkomerAngela: 1 puntpaprika rood/ 1 gele punt paprika /snijbiet/25 trosbeugels/2 snack komkomer/ronde komkomer/goudsbloemSuus : 2 punt paprika rood/ 2 OstaraBit: 1 punt paprika geel /50 stokjesIndy : 3 Frau Mieze Schindler Loraine : pompoen ulrike kuriPiroska : snijbietStan : tinkerbellgedee : 30 haken en 100 beugels/framboos aardbeihenk -g :5 p9 potjesMonika: ongeveer 100 stokjes/25 beugeltjes/ tomaat world smalestjorieke :suiker krijg:Jizkaha:kardoen, rankspinazie, glutenvrij kookboekjespike:boterboontjesGemma:rabarber/gele framboos/doornloze braamCupcakeje:Purple beauty paprikaCiskapaprika atomic hartconnieframboos/Lemon Fresheelzuhtjuhaardbei /borderose:salie/sinasappelmunt/doorlevende spinazieerney:crosneweknow: muskaataardbei stekjeestemy:Rode rabarberplantjesalamandertje:pepermunt stekGemma:gele framboos/doornloze braam/rabarberalderse-willy: herfst framboos/druifkim: peper little elf/bosaardbeimonica : slaapmutsje/citroenmelisse /peper zaailingkruidje : herft framboosEsthe76r: jaltomaat /rainbow pepervan Suus:muizemeloentje /aubergine van gedee:zomer framboos /Organo /thijm / josabes / lavendelvan stan:broed/kweekkitje Oesterzwammen /bortelli bonen/dropplant/kamille/boekjevan loraine:Garden Pearls /ananaskers Van appelvrouw:Haricot Chataigne d`Echenans/ Eeuwig Moes/Haricot coco/Fortex/ Flageolet/kruisbes/yakon/wolmunt/st janskruid/boeken van angela:courgette zaden/2 emmers/tay berry/rode kruisbes/japanse wijnbes/witte kruisbesvan piroska:courgette zaden/2 Chestnutbush van bit:chocolade/aardbei/ananas/Appelmunt/Basil-munt/Bananenmunt/Citroenmunt/Jonkheer v Tets/zwarte besvan Indy:Smeerwortel stekjes/nieuw zeelandse spinazievan Jorieke:rabarber/pumkin on a stick/appel pompoen henk-g: knoflookblieslook 3 april 2014 aangepast door Gast Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Indy Geplaatst: 24 januari 2014 Geplaatst: 24 januari 2014 Ik heb je foto's gezien,wat een ramp. Ik kan wel de wortels van de smeerwortel voor je regelen,daar wil ik zelf ook nog wat van halen. Er staat hier altijd erg veel. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 24 januari 2014 Geplaatst: 24 januari 2014 Mag ik van jou gele punt paprika?Het moet denk ik wel lukken om een tay berry voor je mee te brengen. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 24 januari 2014 Geplaatst: 24 januari 2014 Rabarber is lastig... ik wil mijn pollen graag met je delen, maar die zijn over een tijdje al niet meer te delen/vervoeren. Ze lopen vroeg uit en dan breekt er van alles af. Ik heb nog wel wat jonge plantjes staan, maar voordat je daar van kan oogsten.... poeh. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
beertjerinke Geplaatst: 24 januari 2014 Auteur Geplaatst: 24 januari 2014 jorieke als je kleine plantjes heb graagik had al jonge planten staan en kon toch nog niet oogsten geen probleem en ik zou er super blij mee zijn Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
beertjerinke Geplaatst: 24 januari 2014 Auteur Geplaatst: 24 januari 2014 Mag ik van jou gele punt paprika?Het moet denk ik wel lukken om een tay berry voor je mee te brengen. hoeveel zal ik voor je mee nemen van de gele punt paprika super dat je een tay berry hebt voor me ben er super blij mee vond het zo erg dat hij kapot is gegaan Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
beertjerinke Geplaatst: 24 januari 2014 Auteur Geplaatst: 24 januari 2014 Ik heb je foto's gezien,wat een ramp. Ik kan wel de wortels van de smeerwortel voor je regelen,daar wil ik zelf ook nog wat van halen. Er staat hier altijd erg veel. geweldig super wat kan ik voor jouw mee nemen? Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Indy Geplaatst: 24 januari 2014 Geplaatst: 24 januari 2014 Mag ik van jou een framboosaardbeitje? Quote
Bit Geplaatst: 24 januari 2014 Geplaatst: 24 januari 2014 (aangepast) En ik wil wel een gele puntpaprika. ééntje hoor. Wat is bij jou een stek ? Is dat een stek van een plant van het afgelopen jaar ? ( leuk zelfs ) edit. Ja 1 is echt genoeg. Zeker weten. 24 januari 2014 aangepast door Gast Quote
beertjerinke Geplaatst: 24 januari 2014 Auteur Geplaatst: 24 januari 2014 sorry ik noem het stek maar ben een beginnerdenk dat ik zaailing bedoel Of hoe het heet weet ik eigenlijk niet heb er best veel gezaaid Ik zet hem voor je op is 1 genoeg? Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
SuusP Geplaatst: 24 januari 2014 Geplaatst: 24 januari 2014 Die rode puntpaprika, is dat er een die het buiten zou kunnen doen? Ik heb helaas geen kas tot mijn beschikking. En ik ben bang dat ik ook niet direct iets heb wat op je gevraagdlijstjes staat. Evt. nog iets anders waar ik je blij mee kan maken, een sierplant misschien of?? Anders bak ik wel koekjes Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
beertjerinke Geplaatst: 24 januari 2014 Auteur Geplaatst: 24 januari 2014 ja hoor die kan ook buiten staanop een zonnige plek en een een beschutte plek wie weet komt er nog meer bij en kan je me helpenen je kan het gewoon krijgen hoor geen probleem ik help graag een ander aan dingen die ik heb en een ander helpt mij weer dat is zo leuk aan dit forum iedereen helpt elkaar echt super Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
SuusP Geplaatst: 24 januari 2014 Geplaatst: 24 januari 2014 Dan zou ik heel graag een paar plantjes van die rode punt paprika van je overnemen Laat tzt maar horen of je nog iets kunt gebruiken! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Piroska Geplaatst: 26 januari 2014 Geplaatst: 26 januari 2014 ik heb graag wat zaad van je gele sijbiet.. Ik heb wat zaden van de Costa Romanesco courgette of een heel veel gevende F1 Ambassador. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
beertjerinke Geplaatst: 26 januari 2014 Auteur Geplaatst: 26 januari 2014 piroska Ik reseveer er voor je van de cougette is alles prima ik heb maar 1 soortje Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Piroska Geplaatst: 26 januari 2014 Geplaatst: 26 januari 2014 top! Ik heb ook nog gele geloof ik, ik kijk wel even naar wat leuks! Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
angela († maart 2025) Geplaatst: 26 januari 2014 Geplaatst: 26 januari 2014 Heb je voor mij ook nog snijbiet lucullus gele Ik heb nog wel bol courgette zaad? Quote
beertjerinke Geplaatst: 26 januari 2014 Auteur Geplaatst: 26 januari 2014 staat erbij leuk courgette zaden Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
SuusP Geplaatst: 26 januari 2014 Geplaatst: 26 januari 2014 1 is genoeg. Angela, voor jou, voor mij ? Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
beertjerinke Geplaatst: 26 januari 2014 Auteur Geplaatst: 26 januari 2014 voor angela begreep ikvoor jou heb ik er 2 gereseveerd Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
angela († maart 2025) Geplaatst: 26 januari 2014 Geplaatst: 26 januari 2014 1 voor mij gerolen voor een tay berry Quote
beertjerinke Geplaatst: 26 januari 2014 Auteur Geplaatst: 26 januari 2014 klopt angela staat op mijn lijstje Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
SuusP Geplaatst: 26 januari 2014 Geplaatst: 26 januari 2014 Ah, ok Voor mij 2 paprikaatjes, als je die kunt missen Rianne? Ik hou van paprika Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
beertjerinke Geplaatst: 26 januari 2014 Auteur Geplaatst: 26 januari 2014 suus heb 2 punt paprika rood opstaan voor je of wilde je wat anders ? meld het maar hoor Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.