juudje Geplaatst: 31 maart 2014 Geplaatst: 31 maart 2014 Hoi, heb je nog tatsoi of andijvie of winterwortel ? ik heb paksoi (taisai), chinese bieslook (knoflook bieslook) en kagraner sommer 2 kropsla, cucumbers Konsa (augurk)Ik ben ook op zoek naar komkommer en bonenkruid als iemand die wil ruilen Quote
Pascc Geplaatst: 31 maart 2014 Geplaatst: 31 maart 2014 Ik woon bij je in de buurt dus ik hou dit topic even in de gaten, voorlopig heb ik niks wat jij zoekt maar mocht dat wel zo zijn in de nabije toekomst dan is ruilen zo geregeld Quote
Pascc Geplaatst: 1 april 2014 Geplaatst: 1 april 2014 Oh ik had het tegen Kibas, dit is immers zijn ruiltopic.. Bij jou woon ik niet in de buurt Quote
Lavendeltuin Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 Hoi ik zoek al naar Conopodium majus en zag dat u die op het lijstje hebt staan. kan ik wat tegen betaling overnemen?Ik heb eventueel een stekje van de appelbes om te ruilen Quote
Kibas Geplaatst: 6 april 2014 Auteur Geplaatst: 6 april 2014 Ik heb iedereen inmiddels een pb gestuurd. Bedankt voor alle reacties. Overigens ben ik geen hij maar een zij. Ik kan me de verwarring voorstellen, want het klinkt meer als een mannennaam. Quote
Erny Geplaatst: 7 april 2014 Geplaatst: 7 april 2014 Haha... sekse verwarring komt hier wel meer voor op het forum... Â Ik zag dat je Crosne op je verlanglijst hebt staan?Daar heb ik genoeg van om weg te geven.... En lees dat je half april naar Haren komt? Dan zou je ze zelf kunnen komen oppikken, ze lopen namelijk al uit, dat wordt wat lastig via de post. (Van Haren naar mijn moestuin is minder dan 10 km.) Quote
roosmarij Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Kibas,  ik heb mogelijk wel guldenroede voor je, maar geen idee welke precies. Volgens mij is het een wilde uit de tuin van mijn ouders, een onkruid in gedrag.... Gil maar! Zet 'm wel bij je in de tuin als je wil Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Kibas Geplaatst: 18 april 2014 Auteur Geplaatst: 18 april 2014 Vandaag bij Erny geweest en vanalles gekregen en geruild. Was leuk! Ik zal mijn verlanglijstje opschonen. Marijke, ik heb alle guldenroede uit mijn tuin gehaald (maar het groeit toch weer terug), omdat ik alleen die ene soort wil (solidago virgaurea), omdat die het beste is bij blaasklachten. Lief van je dat je het aanbiedt! Ik heb inmiddels zaad van solidago virgaurea via Vreeken, maar het komt nog steeds niet op. Ik had het al wel van mijn verlanglijstje gehaald.Heb je mijn nieuwe tuinhuisje al gezien? Zo nee, kom anders een keertje even buurten. Quote
Erny Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Ja, was geslaagd bezoekje. Jammer alleen van die koude wind... Volgend keer beter weer! Quote
Lavendeltuin Geplaatst: 28 april 2014 Geplaatst: 28 april 2014 Ik zag een berichtje voorbij komen op mijn mail maar dat was op mijn mobielen nu kan ik deze niet meer terugvinden. je wilde ruilen? Quote
geertlaurent Geplaatst: 1 mei 2014 Geplaatst: 1 mei 2014 Komkommer 'iznik' heb ik niet maar wel Beth Alpha. Omschrijving "kleine komkommer voor de teelt in open lucht" is idem aan de iznik varieteit. Is die ook goed? Dan wil ik wel ruilen voor de winterwortel(s). Quote
Kibas Geplaatst: 4 mei 2014 Auteur Geplaatst: 4 mei 2014 Prima, ik stuur je een pb geertlaurent. Â Ik heb mijn zadenlijst weer aangepast. Quote
Kibas Geplaatst: 7 mei 2014 Auteur Geplaatst: 7 mei 2014 Hallo Lavendeltuin. Ik heb je een aantal priveberichten gestuurd nav de appelbes-ruil. Schijnbaar zie je je priveberichten niet, daarom maar even zo.Ik ben het komende weekend bij je in de buurt, dus ik zou heel erg graag de appelbes komen halen in ruil voor de Conopodium majus (Franse aardkastanje). Quote
Lavendeltuin Geplaatst: 8 mei 2014 Geplaatst: 8 mei 2014 Ik weet niet meer precies of ik al had aangegeven wat ik zelf graag wilde hebben.In ieder geval vind ik Franse aardkastanje, Brunel Russische dragon en gele braam interessant Quote
Kibas Geplaatst: 8 mei 2014 Auteur Geplaatst: 8 mei 2014 Ha Lavendeltuin, leuk dat je reageert!Ik ben morgen en overmorgen bij je in de buurt. Stuur even een pb, zodat ik je adres weet en we een afspraak kunnen maken voor komende vrijdag of zaterdag (morgen of overmorgen). Dat doe je door met je muis op mijn naam boven het plaatje te gaan staan en dan te klikken op 'prive bericht sturen'. Of klik op gebruikerspaneel bovenaan het forum en dan links op priveberichten en dan postvak in. Dan zie je ook de berichten die ik jou heb gestuurd (tenzij je mailbox vol is, dat zie je bovenaan onder de tekst 'Toon berichten: postvak in'). Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.