jootje Geplaatst: 5 februari 2014 Geplaatst: 5 februari 2014 Hoi, Hoewel ik een boel zaden heb, heb ik niet echt een ruillijst. Ik word erg hebberig van al die lijstjes, maar houd me nog even in. Wat ik wel heel graag zou willen dit seizoen zijn chrysanten. Van die doodgewone ( oubollige? ) herfst chrysanten die lekker lang staan in de vaas. Paars, bordeaurood, lila, wit, roestbruin, geel, en weet ik veel wat voor kleuren er allemaal zijn. Ik wil graag stekken, geen zaad. Want ik wil nog dit seizoen chrysanten in de vaas hebben. Ik heb er al eerder om gevraagd, en heb toen een stek gehad, die helaas het loodje heeft gelegd, en ik had toen zaad gekregen van een gele soort chrysant. Ook erg leuk, maar niet die ik bedoel. Ik voeg een plaatje bij ter verduidelijking. Quote
thea Geplaatst: 5 februari 2014 Geplaatst: 5 februari 2014 Bos kopen en zelf stekken,zeer gemakkelijk. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
jootje Geplaatst: 5 februari 2014 Auteur Geplaatst: 5 februari 2014 Ik ga ze van het weekend gelijk kopen! Gewoon afsnijden en in een pot aarde zetten? Quote
thea Geplaatst: 6 februari 2014 Geplaatst: 6 februari 2014 Nee.De bloemen op de vaas.Dan komt er na een tijdje in de oksel van de steel/blad een nieuw klein uit lopertje.Deze is van af 5 blaadjes af te snijden en poten maar.De vaas met bloemen laten staan,misschien op den duur de bloemen eruit halen.Gaat de kracht na de nakomelingen. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
weknow Geplaatst: 6 februari 2014 Geplaatst: 6 februari 2014 Jootje...Kijk eens op het lijstje van Aalterse Willy: Chrysanten! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
thea Geplaatst: 6 februari 2014 Geplaatst: 6 februari 2014 Het is leuker om zelf te doen,hoor. Is de bloem helemaal dood en genoeg okselstekken dan kan je de stengel ook nog in stukken stekken. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
jootje Geplaatst: 6 februari 2014 Auteur Geplaatst: 6 februari 2014 Weknow....bedankt, ik heb Willy een PB gestuurd! Thea....ik ga evengoed een bos kopen dit weekend en proberen! Lijkt me gewoon leuk als het lukt! Quote
appelvrouw Geplaatst: 10 februari 2014 Geplaatst: 10 februari 2014 JO: je raadt het nooit: ik heb een bosasperge voor je meegeneomen uit het bos. Net in een grote pot gezet met bosklei...hij gaat jouw kant op komen Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jootje Geplaatst: 10 februari 2014 Auteur Geplaatst: 10 februari 2014 Jet: ik ga jou vet zoenen op de mtfd! Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 10 februari 2014 Geplaatst: 10 februari 2014 Weer iets nieuwsweer even googelenwaar kom je uit bij appelvrouw Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.