Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vind het wel zo netjes om mij even voor te stellen. Ik ben Bert ben 55 jaar oud. Sinds 2 weken struin ik hier regelmatig op het forum rond. Vandaag heb ik de huurovereenkomst getekend bij de volkstuinvereniging. Ik heb opeens de beschikking over 240 vierkante meter (vind dit wel erg veel) volkstuin. Ik hou van lekker eten. Kook regelmatig voor mensen in de wijk via de website afgehaald.nl. Ik werd de laatste jaren steeds bewuster hoe ons voedsel werd gemanipuleerd. Ik besloot toen samen met mijn vrouw om lekker en gezond te willen gaan eten en daar hoort een eigen moestuin bij. Wat ik nu ga ondernemen is voor mij geheel nieuw. Ben echter wel erfelijk belast want mijn vader en mijn opa hadden ook grote moestuinen. Afijn nu eerst maar eens even afwachten tot de grond iets minder nat is en dan snel aan het werk. Heb al wel al mijn tuingereedschap en een kruiwagen kunnen schoren op marktplaats. Over enige tijd zal ik ook wat fotos op dit blog plaatsen. Wil je meer over ons weten ga dan eens kijken op ons gezinsblog. Later meer.

http://bertrotterdam.wordpress.com/

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...