Jorg Posted August 8, 2010 Posted August 8, 2010 Ik kwam vandaag tot de ontdekking dat er van mijn bietjes is gegeten, wat zou dat gedaan hebben? Konijnen? Muizen? Quote
Erik Posted August 8, 2010 Posted August 8, 2010 Ik zou het niet direct weten wat het bietje aangevreten heeft Jorg. Quote
Jorg Posted August 9, 2010 Author Posted August 9, 2010 Ik heb geen aanwijzingen gevonden rond het bietje, tijd voor een uitgebreid sporen onderzoek Quote
vosje16 Posted August 20, 2010 Posted August 20, 2010 helaas ook ik heb hier last van, iemand zei tegen mij dat het wel eens woelmuizen kunnen zijn. Maar ik heb ook al slakken in de aangevreten hottes gezien. Nu kan het een het gevilg van het andere zijn. Dus onderzoek is wel nodig Quote
Frank Houweling Posted August 20, 2010 Posted August 20, 2010 *schuldig* Nee, zijn er toevallig gangen naar of van de biet? Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
vosje16 Posted August 20, 2010 Posted August 20, 2010 frank, ja er zijn gangen naar de bietjes, maar alles is bij mij omheint met gaas wegens de vele konijnen. Vermoedelijk graven ze er toch onderdoor. Quote
Jorg Posted August 20, 2010 Author Posted August 20, 2010 Ik hou het ook op konijnen of woelmuizen, maar tot op heden geen nieuwe bietjes aangevreten. Quote
Jorieke123 Posted August 20, 2010 Posted August 20, 2010 Heb hier ook last van woelmuizen. Neem een paar kippen, die ruimen die knagers zo op! We hadden een nieuw stukje gras afgezet voor de kuikens van 3 maanden oud, die hadden in no-time 3 woelmuis baby's gevangen! Volwassen kippen krijgen een volwassen woelmuis ook wel op volgens mij Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Recommended Posts