Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Leonie meld zich met lentekriebels


Leonie

Aanbevolen berichten

Hallo daar lieve mensen,

 

Ik ben Leonie, 24 jaar, werkende in de zorg.

Ik heb een huurhuisje met een tuintje erachter waar ik al drie jaar veel plezier aan heb. Ik wou graag met jullie delen in het lief en leed rondom tuinieren.

 

Ik struin al een poosje rond op het forum en vind het fantastisch dat mensen elkaar hier kunnen vinden op het gemeenschappelijke vlak van de tuin. De rust en blijdschap die het kan geven maar ook de vragen die het oproept.

 

Ik vind het heel erg leuk om af en toe iets te eten wat ik van zaad tot product heb geholpen. Ook heb ik een milde interesse in de positieve werking van kruiden. Al weet ik hier niet veel van.

 

Mijn tuindroom is ooit een zonnige achtertuin te bewerken met niets dan kruiden. Ik heb enkele 'kloostertuinen' kunnen bezichtigen en zou graag ook zoiets opbouwen. Maar dat is vooralsnog een droom.

 

Nuja,

Dit ben ik in een heel klein notendopje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Leonie,

Welkom. Wat heb je allemaal al in de tuin? Gebruik je ook potten en bakken?

Ook ik ben een achtertuintuinierster. En er past nog heel veel in de tuin.

Ik gebruik veel potten en bakken.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Leonie. Welkom op dit forum.

Leuk dat jij ook een 'achtertuin-tuinierder' bent. Ga je ook groenten verbouwen? Of blijft het bij kruiden?

Veel plezier hier op het forum nu je mee kan tikken

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij het seizoenstabje een plekje gemaakt voor mijn tuintje met foto's

 

Er staan een beetje van allebij in mijn tuin. Kruiden en Groenten. Ik wel véél meer kruiden. Maar moet goed nadenken over wat kan en wat handig is.

 

Bakken gebruik ik ook. Ik heb een zinken teil vol calendula, en alle tomaten komen in potten te staan.

 

Dank jullie voor het warme welkom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...