Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Ruillijst MTFD Salamandertje

Salamandertje

Recommended Posts

Hallo allemaal, onderstaand mijn lijstje voor 20 april!

Ik bied aan:

Zaadjes - kruiden

Basilicum

Oregano

Lavas

Tijm

Krulpeterselie

Zaadjes - groenten

Radijs Saxa

Komkommer Crystal Lemon

Zaadjes - bloemen (allemaal eigen oogst)

Zonnekruid (oranje)

Zonnebloem (groot)

Zeeuws knoopje (wit)

Ik zoek:

Stek Braam cultivar Himalaya

Kleinfruit plantjes

Paprika plantjes (King of the North)

Rabarberstek

Stekpoeder

MTFD117291397044215.png

Edited by Guest

Bzzzz...

Wil wel proberen een stek van de rode bes ( jonkheer v tets ) en een stek van een kruisbes voor je mee te nemen. Stekken staan nu nog in het zand, probeer ik tegen die tijd opgepot en geworteld mee te nemen. Is dat wat ? ( onder voorbehoud dat ze lukken )

Stek Himalaya kan ik je pas volgend jaar leveren, die staan er bij mij pas net in.

Himalaya =

Edited by Guest

2x ostara aardbeien planten lijken me wel leuk. Kijk even naar mijn lijstje als je iets wil. Mijn rabarberstekjes zijn op maar jonge planten (van deze jaar) heb ik wel. Ik heb ok gewoone paprikas (nog niet gezaaid) en/of puntpaprikas.

Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)

Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy

Wow wat een aanbod! Super fijn. Van de paprika's zoek ik eigenlijk het ras King of the North. Kijken of die t echt beter doen in ons klimaat. Ik heb geen kas namelijk!

Even op volgorde van binnenkomst :

Bit: SUPER lekker die rode bes! Heel graag.. Zal ik artisjok voor je zaaien? Eens kijken of ik de himalaya dit jaar nog ergens kan scoren.

Cupcakeje: Is goed, ik neem t voor je mee! Ik zal komende week eens kijken of hij goed geworteld is. Vorig jaar september in de grond gezet. Anders kan ik er altijd nog een maken van een scheut van dit jaar. Mag ik een gele paprika van jou?

Estemy: Staat genoteerd. Zou t leuk vinden als je een of twee kleine rabarber plantjee voor me hebt!

Aalterse-Willy: Ja leuk! Zie in je topic dat je niet zo veel zoekt. Ik hoor t wel als ik nog iets voor je kan doen.

Beertjerinke: Oké! Ik kijk later wel een keer op je lijstje Heb eventueel ook nog wel gewone munt, poleimunt en citroenmelisse voor je? Die moet ik wel nog stekken dan zodra ze opkomen.

Bzzzz...

Ben ik heel blij mee, met 1 artisjok ( max : 2 , echt niet méer )

Wil jij 1 rode bes of meer ?

Mag ik er twee ? T wordt de Artisjok "grand vert de Laon"

Hey salamander, je had maar een wijnbes he???

Jep. Wil wel bij m'n ouders kijken of daar perongeluk een stek te vinden is?

Bzzzz...

Cupcakeje : Is goed, ik neem t voor je mee! Ik zal komende week eens kijken of hij goed geworteld is. Vorig jaar september in de grond gezet. Anders kan ik er altijd nog een maken van een scheut van dit jaar. Mag ik een gele paprika van jou?

Als ze opkomen dan hou ik een gele paprika voor je apart wacht nog met smart tot de zaadjes kiemen

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...