Salamandertje Posted February 15, 2014 Share Posted February 15, 2014 (edited) Hallo allemaal, onderstaand mijn lijstje voor 20 april! Ik bied aan:Zaadjes - kruidenBasilicumOreganoLavasTijmKrulpeterselie Zaadjes - groenten Radijs SaxaKomkommer Crystal Lemon Zaadjes - bloemen (allemaal eigen oogst)Zonnekruid (oranje)Zonnebloem (groot)Zeeuws knoopje (wit) Ik zoek: Stek Braam cultivar HimalayaKleinfruit plantjesPaprika plantjes (King of the North)RabarberstekStekpoeder Edited April 9, 2014 by Guest Quote Bzzzz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted February 15, 2014 Share Posted February 15, 2014 (edited) Wil wel proberen een stek van de rode bes ( jonkheer v tets ) en een stek van een kruisbes voor je mee te nemen. Stekken staan nu nog in het zand, probeer ik tegen die tijd opgepot en geworteld mee te nemen. Is dat wat ? ( onder voorbehoud dat ze lukken ) Stek Himalaya kan ik je pas volgend jaar leveren, die staan er bij mij pas net in.Himalaya = Edited February 15, 2014 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted February 15, 2014 Share Posted February 15, 2014 hey ik zou graag een stekje van de japanse wijnbes willen en zaadjes van oregano kijk jij even op mijn lijstje of er iets voor je tussen zit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Estemy Posted February 15, 2014 Share Posted February 15, 2014 2x ostara aardbeien planten lijken me wel leuk. Kijk even naar mijn lijstje als je iets wil. Mijn rabarberstekjes zijn op maar jonge planten (van deze jaar) heb ik wel. Ik heb ok gewoone paprikas (nog niet gezaaid) en/of puntpaprikas. Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted February 15, 2014 Share Posted February 15, 2014 Wat zoek je aan paprika's ? punt/blok ? Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted February 15, 2014 Share Posted February 15, 2014 +Ik heb nog josta bes over, als ge die wilt? Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Graag een pepermunt stekje kijk je ook bij mij wordt later een update gedaan Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salamandertje Posted February 16, 2014 Author Share Posted February 16, 2014 Wow wat een aanbod! Super fijn. Van de paprika's zoek ik eigenlijk het ras King of the North. Kijken of die t echt beter doen in ons klimaat. Ik heb geen kas namelijk! Even op volgorde van binnenkomst :Bit: SUPER lekker die rode bes! Heel graag.. Zal ik artisjok voor je zaaien? Eens kijken of ik de himalaya dit jaar nog ergens kan scoren. Cupcakeje: Is goed, ik neem t voor je mee! Ik zal komende week eens kijken of hij goed geworteld is. Vorig jaar september in de grond gezet. Anders kan ik er altijd nog een maken van een scheut van dit jaar. Mag ik een gele paprika van jou? Estemy: Staat genoteerd. Zou t leuk vinden als je een of twee kleine rabarber plantjee voor me hebt! Aalterse-Willy: Ja leuk! Zie in je topic dat je niet zo veel zoekt. Ik hoor t wel als ik nog iets voor je kan doen. Beertjerinke: Oké! Ik kijk later wel een keer op je lijstje Heb eventueel ook nog wel gewone munt, poleimunt en citroenmelisse voor je? Die moet ik wel nog stekken dan zodra ze opkomen. Quote Bzzzz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Ben ik heel blij mee, met 1 artisjok ( max : 2 , echt niet méer )Wil jij 1 rode bes of meer ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Hey salamander, je had maar een wijnbes he??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salamandertje Posted February 16, 2014 Author Share Posted February 16, 2014 Ben ik heel blij mee, met 1 artisjok ( max : 2 , echt niet méer )Wil jij 1 rode bes of meer ? Mag ik er twee ? T wordt de Artisjok "grand vert de Laon" Hey salamander, je had maar een wijnbes he??? Jep. Wil wel bij m'n ouders kijken of daar perongeluk een stek te vinden is? Quote Bzzzz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Als je dat wilt doen graag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Cupcakeje : Is goed, ik neem t voor je mee! Ik zal komende week eens kijken of hij goed geworteld is. Vorig jaar september in de grond gezet. Anders kan ik er altijd nog een maken van een scheut van dit jaar. Mag ik een gele paprika van jou? Als ze opkomen dan hou ik een gele paprika voor je apart wacht nog met smart tot de zaadjes kiemen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indy Posted February 20, 2014 Share Posted February 20, 2014 Ik heb een gele herfstframboos stek.Die kan ik voor je meenemen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salamandertje Posted February 22, 2014 Author Share Posted February 22, 2014 Lekker! Heel graag. Kan ik wat voor je betekenen? Heb helaas m'n ostara planten al weg gegeven . Quote Bzzzz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indy Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Geeft niet,ik neem m voor je mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salamandertje Posted March 12, 2014 Author Share Posted March 12, 2014 Indy, ik heb een ostara voor je geregeld . De eerste stek van de Japanse wijnbes is goed geworteld! Hij kan nu op eigen benen staan. De tweede stek ga ik vrijdag bekijken bij m'n ouders.. Quote Bzzzz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Hey hey weet je al wat van je tweede stek? Hoor het graag.... Die ene heeft een mooie wortelkluit.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salamandertje Posted March 16, 2014 Author Share Posted March 16, 2014 Nee vergeten te kijken.. Komende zaterdag zal ik t laten weten. Ruillijst bijgewerkt. Als ik nog iets voor iemand kan mee nemen laat t maar weten, hoef er niets voor terug! Quote Bzzzz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 Heel graag mag ik misschien ook wat Sugar snaps van je? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salamandertje Posted March 19, 2014 Author Share Posted March 19, 2014 Zaailingen of zaadjes? Quote Bzzzz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Wat voor jou makkelijk is. ... kijk je nog even bij mij Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Zou ik ook een kermit aubergine mogen Salamander? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuusP Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Dat oranje zonnekruid, zou ik daar wat zaadjes van mogen? Kijk maar even op mijn lijst waarmee ik jou nog kan verblijden.Edit: ik ben ook nog voor een Kermit gevallen. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salamandertje Posted April 7, 2014 Author Share Posted April 7, 2014 De lijst is bijgewerkt.. Quote Bzzzz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts