Itoero Geplaatst: 22 februari 2014 Geplaatst: 22 februari 2014 Uit welk materiaal bestaat het gangpad van je serre?Ik wil wat ideeen opdoen.Foto's zijn altijd welkom Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
MartinH Geplaatst: 22 februari 2014 Geplaatst: 22 februari 2014 Bij mij bestaat het pad uit klinkers Quote mijn moestuin http://www.martinsmoestuin.nl
HuubvG Geplaatst: 22 februari 2014 Geplaatst: 22 februari 2014 (aangepast) Bij mij uit een dubbele rij trottoirtegels. Ogenschijnlijk breed pad, 1/3 van het totale opp. Maar ik kan altijd overal bij. De planten groeien toch wel over het pad heen.De opstaande tegels, voor de helft de grond in, zorgen dat de bedden op hoogte zijn met de fundering / geïsoleerde basis, mogelijk wat warmer dus. Edit: off topic gedeelte weggehaald 23 februari 2014 aangepast door Gast Quote
Jorieke123 Geplaatst: 22 februari 2014 Geplaatst: 22 februari 2014 Ik heb 2 rijen trottoirtegels, maar verder uit elkaar dan die van Huub. Tussen die tegels is dan nog ruimte voor wat lage pepers of paprika's. En langs de zijkanten staan dan de hogere zaken. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Piroska Geplaatst: 22 februari 2014 Geplaatst: 22 februari 2014 Ik ben er net mee bezig, om uit te proberen wat handig is... Ik gebruik antieke keukenvloertegels. Ik hoef geen brede paden voor de kruiwagen. De achterste dwarse lijn heb ik vandaag wel dubbel zo breed gemaakt. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
kiekenboerinneke Geplaatst: 22 februari 2014 Geplaatst: 22 februari 2014 Versnipperd hout, er moet wel terug een nieuwe laag op want het begint in de grond te trekken. Quote
Bit Geplaatst: 22 februari 2014 Geplaatst: 22 februari 2014 Een houten plank, tot 3/4 de lengte van de kas in. Quote
Boerjef Geplaatst: 23 februari 2014 Geplaatst: 23 februari 2014 Versnipperd hout, er moet wel terug een nieuwe laag op want het begint in de grond te trekken. Ik had gedacht aan een laag kokosdoppen voor in de mijne - in een van die BBC docu's gebruiken ze dat ook als mulch maar hoe snel verteert dat juist? Iemand ervaring mee? Zou je dat naar het einde van het seizoen uiteen kunnen harken zodat tegen het begin v/d lente het meeste verteerd is of zou dat te veel gevraagd zijn? Quote
aalterse-willy Geplaatst: 23 februari 2014 Geplaatst: 23 februari 2014 Twee rijen van drie klinkers 14cm, zo kan ik overal aan en bij. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Jane Doe Geplaatst: 23 februari 2014 Geplaatst: 23 februari 2014 Tegels als pad en stenen als bestrating. Quote
lovebug356 Geplaatst: 23 februari 2014 Geplaatst: 23 februari 2014 Versnipperd hout, er moet wel terug een nieuwe laag op want het begint in de grond te trekken. Ik heb ook 8cm versnipperd hout liggen met daaronder worteldoek. Hoelang blijft die van jouw proper liggen? Quote
Itoero Geplaatst: 23 februari 2014 Auteur Geplaatst: 23 februari 2014 Danku voor al de reacties, daar kan ik wel wat mee! Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Itoero Geplaatst: 23 februari 2014 Auteur Geplaatst: 23 februari 2014 ola, mijn serre staat nog volledig leeg Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.