Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik wacht met aardbeiplanten kopen tot dat een professionele aardbeikweker ze op marktplaats zet!!

Ik vind 50 cent per plantje erg veel Licht natuurlijk ook aan grote van het plantje en soort!!!

maar anders kwekerijduiven voorden in lisse

aardbeiplantje.nl

aardbeiacademie.nl

mensen met andere tips ik hoor ze graag

Geplaatst:

@Spike. Ik kan 0,50 voor een aardbeiplant ( frigo dan he ? een éénneuzer veelal ) toch écht niet veel vinden hoor. En zeker niet als je ook nog eens meerdere ( 20 ? ) soortjes als keus hebt, je ze per klein aantal kunt bestellen, meerder soortjes. Je doet er toch zeker 3 jaar mee. Kan je zelf nog verder vermeerderen ook.

Kan je ze wel bij de plaatselijke supermarkt of tankstation willen kopen voor nóg minder, maar wat voor keus heb je daar ? ( en wat voor kwaliteit ? )

Geplaatst:

Ik heb er ook gekocht vorig jaar bij het tuincentrum en bij kweduiveoorde moet zeggen die van kweduiveoorde waren veel beter en mooier

als ik er weer nodig heb koop ok ze gewoon daar weer iets duurder maar wel zeer goede planten

een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook

Geplaatst:

Kan ook alleen maar bevestigen dat de 20 plantjes die ik verleden week kocht bij Duivenvoorde er uitstekend uitzien. Wat een wortel-ontwikkeling! Ze staan nu een week in de grond en zijn direct al aan de groei. Ga er een volgende keer vast weer bestellen

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

persoonlijk ga ik voor het soort elsanta

en natuurlijk als je van elk soort er een paar wil hebben kost dit natuurlijk meer !!

Dat pakken is ook een hoop werk extra, jij werkt toch ook niet voor niks!

Ik wil best diepvries planten hebben (en volgend jaar een grotere oogst)

koop meestal minimaal 100 planten. ( kopen per verpakkings eenheid)

Ik heb ze meerdere jaren kunnen kopen voor minder dan 50 cent per stuk ( en kwaliteit kost geld)

ik zoek gewoon nog even door

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...