stevia Geplaatst: 25 februari 2014 Geplaatst: 25 februari 2014 Wie heeft er ongeveer 15 aardbeistekken voor mij van OSTARA of ander goed houdbaar soort.Onkosten worden vergoed. stevia. Quote
henkg Geplaatst: 25 februari 2014 Geplaatst: 25 februari 2014 (aangepast) Deze vraag heb je toch ook al op 22 feb gesteld?post201151.html#p201151 25 februari 2014 aangepast door Gast Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
weknow Geplaatst: 25 februari 2014 Geplaatst: 25 februari 2014 http://www.kweduivenvoorden.nl/index.php?option=com_hikashop&ctrl=product&task=show&cid=53&name=ostara&Itemid=146&category_pathway=20 Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
spike Geplaatst: 25 februari 2014 Geplaatst: 25 februari 2014 ik wacht met aardbeiplanten kopen tot dat een professionele aardbeikweker ze op marktplaats zet!! Ik vind 50 cent per plantje erg veel Licht natuurlijk ook aan grote van het plantje en soort!!! maar anders kwekerijduiven voorden in lisseaardbeiplantje.nlaardbeiacademie.nl mensen met andere tips ik hoor ze graag Quote
powerlite Geplaatst: 25 februari 2014 Geplaatst: 25 februari 2014 sinds zaterdag in de aldi te koop , als je er niet veel nodig hebt een alternatief Quote
Bit Geplaatst: 25 februari 2014 Geplaatst: 25 februari 2014 @Spike. Ik kan 0,50 voor een aardbeiplant ( frigo dan he ? een éénneuzer veelal ) toch écht niet veel vinden hoor. En zeker niet als je ook nog eens meerdere ( 20 ? ) soortjes als keus hebt, je ze per klein aantal kunt bestellen, meerder soortjes. Je doet er toch zeker 3 jaar mee. Kan je zelf nog verder vermeerderen ook.Kan je ze wel bij de plaatselijke supermarkt of tankstation willen kopen voor nóg minder, maar wat voor keus heb je daar ? ( en wat voor kwaliteit ? ) Quote
beertjerinke Geplaatst: 25 februari 2014 Geplaatst: 25 februari 2014 Ik heb er ook gekocht vorig jaar bij het tuincentrum en bij kweduiveoorde moet zeggen die van kweduiveoorde waren veel beter en mooier als ik er weer nodig heb koop ok ze gewoon daar weer iets duurder maar wel zeer goede planten Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
weknow Geplaatst: 25 februari 2014 Geplaatst: 25 februari 2014 Kan ook alleen maar bevestigen dat de 20 plantjes die ik verleden week kocht bij Duivenvoorde er uitstekend uitzien. Wat een wortel-ontwikkeling! Ze staan nu een week in de grond en zijn direct al aan de groei. Ga er een volgende keer vast weer bestellen Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
spike Geplaatst: 26 februari 2014 Geplaatst: 26 februari 2014 persoonlijk ga ik voor het soort elsanta en natuurlijk als je van elk soort er een paar wil hebben kost dit natuurlijk meer !!Dat pakken is ook een hoop werk extra, jij werkt toch ook niet voor niks! Ik wil best diepvries planten hebben (en volgend jaar een grotere oogst)koop meestal minimaal 100 planten. ( kopen per verpakkings eenheid) Ik heb ze meerdere jaren kunnen kopen voor minder dan 50 cent per stuk ( en kwaliteit kost geld) ik zoek gewoon nog even door Quote
henkg Geplaatst: 26 februari 2014 Geplaatst: 26 februari 2014 Bij Duivenvoorden, vanaf 51 stuks: 0,40 per stuk. Ook Elsanta. Zo zagen mijn Ostara's van Duivenvoorden eruit: Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.