Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
:( e
Ik wil heel graag een paarse en een roze paprika plant hopelijk kan ik van ze zaden oogsten en dan heb ik een bredere assortiment van paprika. Kijk ook naar mijn lijst' date=' als je iets wil hebben.[/quote']

Ik heb ook wel zaden van beide soorten voor je!

Doe maar zaden dan (tequila-paars, flamingo-roze). zo kan ik zien hoe het in de kas qua ruimte gaat en eind april is nog niet te laat om iets bij te zaaien. Dank je wel!

Ik neem zaden voor je mee!

http://www.buitenthuis.blogspot.com

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

Geplaatst:

Hoi Gemma, heb je toevallig nog 1 stekje van een ananasaardbei en 1 stekje van een maxim aardbei voor me over? Daar zou ik je heel dankbaar voor zijn!

Kijk je ook even bij mij? Of kan ik je met iets anders blij maken?

Geplaatst:

Ik zie een sweet Flamingo ook nog wel zitten (leuke kleur van de paprika's) Jij wilde er nog wel wat hete peperplantjes bij dus roep maar(zaden heb ik nu ook genoeg van de hot's en superhot's).

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:
Ik zie een sweet Flamingo ook nog wel zitten (leuke kleur van de paprika's) Jij wilde er nog wel wat hete peperplantjes bij dus roep maar(zaden heb ik nu ook genoeg van de hot's en superhot's).

Heb flamingo voor je.

Zaden zijn ook prima!

Kan niks meer bij in de kas ben ik bang..

Dan is dat voor volgend jaar.

Geplaatst:
Hoi Gemma,

Zeksr Piroska!

Ze er een voor je apart!

Wow super! Heb je nog wensen?

Wensen altijd.. hahaha

Maar mede ivm de beperkte ruimte in auto probeer ik zo weinig mogelijk mee terug te nemen.

Of je moet nog paar leuke peperzaadjes hebben..

Geplaatst:

Die ananasaardbeitjes; kan ik die op mijn MTFD lijstje als "krijg" zetten of is het "wie het eerst komt wie het eerst maalt"? Laat maar weten of/wat je van mij wilt hebben hè!

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Hoi Gemma! Zou ik naast het ananasaardbeitje en het maximaardbeitje nog om een paprikaatje Nocturne mogen vragen?

Zeker dat ik niet iets voor je mee kan brengen? Indien niets voor in de tuin, wat lekkers misschien, of..?

Geplaatst:
Hoi Gemma,

Ik zou wel heeeeel graag een (of meerdere) paprika plantjes met je ruilen.

Dacht dat ik daar toch geen plek voor zou hebben dit jaar tot mijn grote kas toch geplaatst ging worden.

Waar ben jij naar op zoek?

Ik ben nergens naar opzoek.

Heb al veeeeeel te veel.

Probeer mezelf in toom te houden vandaar vooral uitdelen ipv ruilen.

Ik neem zowiezo meerdere paprika plantjes mee.

Zal vast wat voor je bij zitten.

Heb veel te veel gezaai, zoals altijd..

Geplaatst:
Hoi Gemma,

Wat leuk dat je ook komt!

Heb je nog een stek van de gele frramboos over?

Piri

Zeksr Piroska!

Ze er een voor je apart!

Hoi Gemma, in je lijstje staat dat ik rabarber krijg Niet dat ik dat erg vind hoor ..

Ik heb niets staan wat jij van mij krijgt, weet je nog iets? Zaden dan, want ik moet het met de post kunnen sturen naar Nederland.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...