Gast Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 Hoi ik ben opzoek naar de pepino gold.Lijkt me een leuke vrucht om een keer te proberen.Over de prijs komen we wel uit.Groetjes jessica Quote
Bit Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 Je hebt vast wel het topic gezien over de Meloenpeer 'Pepino' ? Zo niet dan bij deze.Als je naar de MTFD komt, kan je vast wel van iemand een stek krijgen. Ik krijg er ook weer 1 Quote
Gast Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 Ik heb de topic gelezen over de pepino, toch wil ik het proberen ik hou van uitdaging en van niet al te bekende soorten.zo heb ik nu ook niet de gewone tomaten soortjes maar de wat aparte soortjes. En de chochlate paprika. En de gele aardbei, ananasaardbei framboosaardbei. Lekker experimenteren hou ik van en van de aparte niet veel voorkomende soortjes. Quote
Gast Geplaatst: 19 maart 2014 Geplaatst: 19 maart 2014 hoi.Nee helaas nog niet.Groetjes jessica Quote
spirrie Geplaatst: 19 maart 2014 Geplaatst: 19 maart 2014 Dan heb ik wel zaadjes voor je. Heb vorig jaar ook geëxperimenteerd, maar helaas niet gelukt. Misschien heb jij meer geluk. Quote
thea Geplaatst: 19 maart 2014 Geplaatst: 19 maart 2014 Als je 4 mei naar de moestuinruil middag komt,kan je ruilen.Heb er planten van. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Gast Geplaatst: 19 maart 2014 Geplaatst: 19 maart 2014 Dan heb ik wel belang bij wat zaadjes. Groetjes jessica Quote
spirrie Geplaatst: 19 maart 2014 Geplaatst: 19 maart 2014 Stuur mij dan even een PB met je adres dan stuur ik de zaadjes op. Quote
Gast Geplaatst: 20 maart 2014 Geplaatst: 20 maart 2014 hoi ik ben voorzien. ben er echt super blij mee dat ik ze gevonden heb. groetjes jessica Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.