henkg Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 Doe maar niet. Er zijn ruim voldoende "echte" off topic berichten. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Valerie Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 Succes allemaal en vast bedankt voor jullie inzet Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Heleen1963 Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 veel succes met elkaar! We zullen ons inhouden,zodat jullie niet te veel werk zullen hebben met ons oke ??Nouja nu spreek ik voor mezelf hoor (voor ik iedereeen over me heen krijg ) Quote
Sakura Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 Veel succes allemaal! Quote Mijn moestuinseizoen
Salamandertje Geplaatst: 10 maart 2014 Geplaatst: 10 maart 2014 Gefeliciteerd en succes! Quote Bzzzz...
Matteo Geplaatst: 12 maart 2014 Geplaatst: 12 maart 2014 Speciaal voor Bit zou ik vóór het plaatsen van een nieuwe topic een pop-up tonen met "heb je de zoekfunctie wel al gebruikt?". Het zou het voor hem alvast veel gemakkelijker maken Succes alvast aan de nieuwe moderators! Quote http://www.flickr.com/photos/8r1ght
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.