Bearco86 Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Hoi Allemaal, na een jaar meegekeken te hebben werd het ook maar eens tijd dat ik me eens ging registreren. Vorig jaar ben ik begonnen met een vierkante meter tuin die ik zelf in elkaar had gezet en d.m.v. de actie van de Dekamarkt waar je gratis spullen en zaadjes kreeg bij je boodschappen begonnen met het verbouwen van groenten in eigen tuin. Vorig jaar veel fouten gemaakt en uitgeprobeerd. Uiteindelijk niet zo'n grote oogst, wat courgettes, tomaten, spinazie en kruiden. Dit jaar ga ik het groter uitpakken en heb nog een bak van 2,40 bij 0,80 gemaakt voor de wat dieper rijkende planten. Ook wil ik dit jaar het seizoen wat vergroten door op tijd te zaaien zodat ik in ieder geval 2x kan oogsten. Vandaag heb ik rode bieten, wortelen, bosui, spinazie en radijsjes ingezaaid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugde. Veel plezier bij ons soortgenoten, uh tuinliefhebbers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 welkom Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Welkom en we zijn gek op foto's. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Welkom Bearco Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts