Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Hallo Allemaal :)

Featured Replies

Geplaatst:

Hallo Allemaal,

Na een jaar mee te hebben gespiekt heb ik me nu maar officieel aangemaakt op dit forum

Ik ben 28 jaar en woon met mijn man in Noord Brabant, we hebben een tuin op het zuiden waar ik vorig jaar succesvol courgettes, tomaatjes en minder succesvol uien heb gekweekt.

Dat beviel zo goed dat ik dit jaar voor nog meer courgettes, tuinbonen, komkommer, stamboon purple queen, radijsjes en wortels ga!

Ook heb ik twee broeikasjes voor buiten aangeschaft (nuja voor mijn verjaardag gekregen), een tomatenkas die wat hoger is (handig voor de klimmers) en een laag broeikasje voor de kleinere plantjes. In het kleine kasje staan inmiddels worteltjes, radijsjes en tuinboontjes. Nu maar hopen dat de slakken ze niet opeten!

Ik hoop hier genoeg informatie en inspiratie te vinden om "project moestuin" wederom een succes te laten worden!

Omdat ik begreep dat jullie dol zijn op foto's hier een drietal van mijn courgettes van vorig jaar

DSC072128361394623566.jpgP103035149451394623576.jpg995144587562107956584705399596n30061394623573.jpeg

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Geplaatst:

Welkom en dat je straks maar een mooie oogst mag hebben.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

welkom hier op de site

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Welkom Almond

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

Geplaatst:
  • Auteur

dankjulliewel! ik hoop ook op een vruchtbaar 2014! Ik heb zojuist nog wat extra zaden besteld . Heel goed voor de portemonnee zo'n forum hihi. Maar na al die leuke topics over sla en paprika's wil ik die ook gaan kweken.

Dat wordt dus nog een vak in de tuin leegruimen

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Geplaatst:

Welkom...

Geplaatst:

Welkom !

Geplaatst:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.