Ga naar inhoud

Hoe deze Ribes Rubrum nu het beste behandelen?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi vanochtend ben ik even bij de lidl geweest. En wat was me verbazing, ze hadden nog fruit struikjes om precies te zijn 1. De Ribes Rubrum witte variant. Ik dacht meenemen voordat ik er naast grijp. Ook hadden ze nog wat netjes pootuitjes. Ook hier een zakje van meegenomen. De Ribes Rebrum staat al in de volle grond. En ook een aantal pootuitjes geplant. Hoe kan ik de Ribes Rubrum nu het beste behandelen. aan het struikje zitten al wat uitlopers. Iemand ervaring met deze struik. Groetjes Jessica

Geplaatst:

Hier een foto van de Ribes Rubrum. Deze heb ik na het poten gemaakt.

213919_0_82_dsc02823.jpg

Groetjes jessica.

Geplaatst:

Gefeliciteerd met je aankoop! Voor het geval je t niet van plan was: Elastiekjes er af halen, want deze stand van de takken is niet gunstig in de zomer. Er moet goed lucht zitten tussen de takken. Heb je 'm goed water gegeven na het planten?

Bzzzz...

Geplaatst:

Hoi

Bedankt voor de tip ik zal het elastiekje er afhalen. Ja ik heb na het planten de struik voldoende water gegeven. Dus dat moet goed komen.

Groetjes jessica

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...