hansi Geplaatst: 19 maart 2014 Geplaatst: 19 maart 2014 Goedemorgen allemaal, in de Groei en Bloei van juli vorig jaar stond een artikel over het telen van groenten,kleinfruit en bloemen op/in strobalen.er stond ook een site bij van de bedenker van dit alles die erg leerzaam was om te lezen.Mijn vraag is nu; zijn er personen op dit forum die ervaring opgedaan hebben met deze methode en wat zijn hun op/aanmerkingen en zijn er nog andere site,s waar ik informatie vandaan halen kan. m.v.g.Hans. Quote
Erny Geplaatst: 19 maart 2014 Geplaatst: 19 maart 2014 Diana van http://www.mooiemoestuin.nl/stro/ gaat er dit jaar wat mee experimenteren. O.a. met aardbeien. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 20 maart 2014 Geplaatst: 20 maart 2014 Er zijn hier op het forum wel wat topics over: search.php?keywords=strobalen&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sr=posts&sk=t&sd=d&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
kris1984 Geplaatst: 20 maart 2014 Geplaatst: 20 maart 2014 toevallig zag ik hier een boek van liggen in de boekenwinkel. wel erg interessant. ga de topic hier boven ook eens lezen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.