appelvrouw Geplaatst: 21 maart 2014 Geplaatst: 21 maart 2014 Nee geen moestuinboeken, die hou ik bijna allemaal zelf. Maar tegenwoordig handel ik bij boeken naar het principe één erin, één eruit.Ik heb stapels boeken te vergeven( liever te ruilen) en heb het bovenste stapeltje eraf gehaald, allemaal al een of twee x gelezen, en ze mogen weg.Hardcovers: Het lot vd Fam Meijer ( Lewinsky) Tot ik jou vind (Irving) De spannendste verhalen uit Nederland en Vlaanderen ( meerdere auteurs)Verder nog de Middagvrouw ( Franck) Kinflicks ( dikker dan water) (Alther) en voor de liefhebbers van klassieke science fiction Het Positronisch brein ( Asimov/Silverberg) Het liefs ruilen voor een ander boek, maar heb je dat niet en wil je een van deze boeken graag dan ben je mijn gast Ik zoek ook een boek ( boeken) van Felix Thijsen..ik mis nog enkele titels uit zijn serie ruimteverkenner Mark Stevens. En mocht er iemand zijn boeken van Jan Wolkers willen opruimen..daar mis ik ook enkele titels van. Zoek je zelf een boek? Aarzel het niet me te vragen..misschien heb ik het wel en wil ik het aan je kwijt... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Connie Geplaatst: 21 maart 2014 Geplaatst: 21 maart 2014 Appelvrouw ik heb wel interesse in de Middagvrouw , ik heb geen Jan Wolkers boeken maar wel heel veel andere boeken, van waargebeurde verhalen tot spanning.Ik weet niet precies waar jouw interesse in ligt maar dat hoor ik graag Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
appelvrouw Geplaatst: 21 maart 2014 Auteur Geplaatst: 21 maart 2014 Leuk!Mijn interesses zijn heel erg breed..sowieso Nederlandse schrijvers lees ik graag, vertaalde romans, maar ook literaire thrillers, vroege science fiction, sommige fantasy..ik lees weinig non fiction, soms een historisch verhaal zoals de boeken van Annejet van der Zijl.Ik hou niet zo van de stijl zoals bv de paardenfluisteraar.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Connie Geplaatst: 21 maart 2014 Geplaatst: 21 maart 2014 Ik zal is even snuffelen wat ik heb liggen wat eventueel jouw interesse kan hebben.Ik post wel even een foto met diverse titels net als jou post. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Connie Geplaatst: 21 maart 2014 Geplaatst: 21 maart 2014 Voor nu even deze stapel boeken misschien staat er voor iemand iets tussen?Ik heb echt nog veel meer, met name heel veel in het genre Peter Straub en Dean Koontz.En hier en daar ook nog wel een Steven King maar dat zijn er niet veel want die lees ik niet graag. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Erny Geplaatst: 21 maart 2014 Geplaatst: 21 maart 2014 Leuk, boeken ruilen. Jet, mag ik van jou... eh... "Het lot van de familie Meijer"? Connie, ik heb wel belangstelling voor "Sultana's Leven". Lekker straks bij het huisje in het zonnetje lezen. En heb zelf in de aanbieding (opgelopen bij verhuizing van ouders): Nicci French:- Bezeten van mij (2x)- Het Geheugenspel En zal ook ff checken wat er nog in het huisje ligt... maar heb niet veel te ruilen want doe geen eigen boeken weg. Quote
Connie Geplaatst: 21 maart 2014 Geplaatst: 21 maart 2014 Hoi Erny ik zal sultana`s leven voor je apart zetten en voor je mee nemen naar de mtfd. Mag ik van jou dan Bezeten van mij? Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
angela († maart 2025) Geplaatst: 21 maart 2014 Geplaatst: 21 maart 2014 Ik ben dol op boeken met name fantasty maar net als Erny doe ik zelden boeken weg. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 21 maart 2014 Geplaatst: 21 maart 2014 Ik heb al jaaaaaaren geen Dean Koonz boek meer gelezen! (überhaupt weinig gelezen...) Mag ik van Connie 'Tijd van leven'? Die andere titel trekt me niet zo... (de beschrijving dan).Ik ga even kijken wat ik nog heb liggen. Edit: mogen het ook wel-moestuin-boeken zijn? Hier heb ik wat: Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Connie Geplaatst: 21 maart 2014 Geplaatst: 21 maart 2014 Is goed Jorieke ik neem hem mee naar de mtfd.Angela je hoeft niet perse te ruilen hoor, als er iets voor je bijzit gewoon zeggen Ben nog even op zolder een hoekje ingedoken en heb er nog een paar gevonden. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Connie Geplaatst: 21 maart 2014 Geplaatst: 21 maart 2014 Jorieke!Nu wilde ik net boeken opruimen en kom jij met dit soort boeken aanzetten .Die blijven dus altijd in mijn bezit...Mag ik van jou in de categorie hebben en houden : De landelijke stijl in huis? Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Jorieke123 Geplaatst: 21 maart 2014 Geplaatst: 21 maart 2014 Helemaal goed hoor. Ik wil echt van al onze meuk (voor een ander is het geen meuk..) af. Geen tot weinig spullen die ik nooit gebruik. Ik google altijd alles, kijk nooit in een boek. Maar goed, je krijg wel eens wat, denkt een boek wel eens echt nodig te hebben.. En dan moet je er potdorie nog een kast omheen gaan bouwen ook. Nee, doen we niet meer. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 21 maart 2014 Geplaatst: 21 maart 2014 Bedankt hoor Connie maar ik heb zo nog niets gezien wat ik echt graag zou willen hebben. Quote
appelvrouw Geplaatst: 21 maart 2014 Auteur Geplaatst: 21 maart 2014 Nou dat gaat hard hier even weg en de boeken vliegen je om je oren. Connie ik denk dat er wel wat is wat ik wil..maar ik ga nu eerst eten. Erny : het Lot van de fam Meijer voor jou ( net uit 2 x gelezen..mooi boek!) heb jij ook boeken te ruil behalve N french ( ken ik allemaal al...) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 21 maart 2014 Auteur Geplaatst: 21 maart 2014 Nou, dat wordt nog lastig..want ik wil ook gaan voor Sultana`s leven het beste boek voor mij in jouw stapeltje... Erny: je was te snel hoe moet dat nu?(Als je me beloofd het te sturen als je het uit hebt...?..dan graag de Talisman Connie) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Nynkef Geplaatst: 21 maart 2014 Geplaatst: 21 maart 2014 Jorieke, doe je dat boekje "De milieuvriendelijke moestuin" weg ?? Zoja, wat wil je ervoor hebben? Aan boeken heb ik niet veel weg te geven , ben meer een bieb-lezer, maar als ik er wat voor mag betalen, mag dat ook? Of weet je iets anders ?? (Ik wil ook wel rode kool zaaien voor je o.i.d. ) Quote
Kassiopei Geplaatst: 21 maart 2014 Geplaatst: 21 maart 2014 En die markt daar in Zelhem groeit maar en groeit maar... Quote
Cupcakeje Geplaatst: 21 maart 2014 Geplaatst: 21 maart 2014 hey Jorieke, ik heb intresse in jouw boeken aardappel, en de beste bewaarmethode van je oogst Heb alleen maar 1 boek te ruilen ; ,mini bijbel kruiden kweken. Dus als je eventueel voor iets anders wilt ruilen wordt ik ook heel blij Quote
Jizkaha Geplaatst: 22 maart 2014 Geplaatst: 22 maart 2014 (aangepast) Oooowww, boeken! Leukleukleuk! Jorieke, ik zou wel interesse hebben in jouw "tuinieren met gebruikte materialen". Wat wil je er voor terug? Ik heb de volgende boeken in de aanbieding. Hoef er niet per se iets voor terugTuinboeken: Kookboeken: En overige boeken: 24 maart 2014 aangepast door Gast Quote Zelluf doen
appelvrouw Geplaatst: 22 maart 2014 Auteur Geplaatst: 22 maart 2014 Leuk! Mag ik van jou het Thais kookboek? En eventueel die Fritz Leiber..even opzoeken of ik die niet heb.Ik zal mijn kookboeken er ook even bijpakken...misschien ook maar eens een BRFD (boekruilforumdag) organiseren ? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 22 maart 2014 Geplaatst: 22 maart 2014 Heeft er trouwens iemand een kookboek over quinoa waar hij afstand van zou willen doen? Quote
Estemy Geplaatst: 22 maart 2014 Geplaatst: 22 maart 2014 Boeken foor koop (gewone formaat 2EUR, dikke hardcover studieboeken zijn 10EUR) of ik kan ook ruilen. Ik ben geïnteresseerd in tuinboeken, kookboeken, inmaakboeken en boeken over kippen: 1. Nederlandse en Engelse studieboeken: wiskunde, IT en Economie 2. Engelstalige fantasy, sci-fi etc boeken. aleemaal in zeer goede staat en best nieuw: Wat ik tot nu toe graag wil ruilen is de boek over pluimvee (jorieke) en tuinboeken van Jizkaha (eerste foto, ik vind de groene en witte boeken leuk). Maar alleen als jullie mijn boeken willen, want niet iedereen wil studieboeken of Engelstalige boeken. Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
Jane Doe Geplaatst: 22 maart 2014 Geplaatst: 22 maart 2014 Ik heb al jaaaaaaren geen Dean Koonz boek meer gelezen! (überhaupt weinig gelezen...) Mag ik van Connie 'Tijd van leven'? Die andere titel trekt me niet zo... (de beschrijving dan).Ik ga even kijken wat ik nog heb liggen. Edit: mogen het ook wel-moestuin-boeken zijn? Hier heb ik wat: Koken op hout, is die nog vrij?Zal vanavond foto maken van de boeken die ik kan ruilen. Zijn kookboeken en paardenboeken, zo uit mijn hoofd. Quote
appelvrouw Geplaatst: 22 maart 2014 Auteur Geplaatst: 22 maart 2014 Estemy je bent wel offtopic als je hier geld vraagt..dit is het topic boeken ruilen/weggeven Vond ik ook nog in mijn kast: Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.