Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@Appelvrouw, Oooooooo, groenten uit t wild en dat bijenboek, mag ik die?

Het Thaise kookboek en evt Fritz Leiber zijn voor jou

@Estemy

Het groene (tuinieren hele jaar) en het witte tuinboek (tuin zonder problemen) zijn voor jou.

Ik heb wel interesse in allebei de boekhoudboeken; "boekhouden geboekstaafd" + opgavenboek (btw, ik wil alleen ruilen hoor, ga er geen geld voor geven).

Geplaatst:

Jullie verstaan me verkeerd. Ik wil wel mijn boeken ruilen, maar als iemand, bijvoorbeeld, ze wil en zelf geen boeken over heeft (of boeken dat ik leuk vind, want ik lees geen boeken in Nederlands en daarom kan het een probleem zijn), dan kunnen ze ze ook kopen. Daarom wil ik ook een kans geven voor mensen die misschien liever kopen dan ruilen. Als dat niet goed is, kan een moderator mijn topic verwijderen, geen probleem.

Dus ruilen is prima, als ik niks in je lijst vind dat voor mij is, of als je niks heeft dat voor mij interessant lijkt kun je ze ook kopen.

En de accountancy boeken neem ik voor je mee, jizkaha (ja, ruilen).

Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)

Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy

Geplaatst:

Neem het niet te zwaar op Estemy ( er staat niet voor niets een knipoogje achter mijn tekst) als jij geld wilt vragen moet je dat zelf weten. Maar de bedoeling van dít topic was het ruilen voor een ander boek, of weggeven aan wie dat wil.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Oooowww, boeken! Leukleukleuk!

Jorieke, ik zou wel interesse hebben in jouw "tuinieren met gebruikte materialen". Wat wil je er voor terug?

Ik heb de volgende boeken in de aanbieding. Hoef er niet per se iets voor terug

Tuinboeken:

boek154281395482342.jpg

Kookboeken:

boek347921395482365.jpg

En overige boeken:

boek246201395482380.jpg

Is het boek tuinieren het hele jaar door nog beschikbaar?

en het gluten vrij kook boek Mijn zus heeft sinds 2 jaar gluten alergie kan ik ook iets voor haar maken

Ik hoor wel wat je er voor terug wilt kan er

Ik zal van de week even kijken voor boeken

ik zit nu in een verbouwing ze gaan de keuken morgen slopen

een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook

Geplaatst:

Ik heb nu klaargelegd voor:

Connie: Landelijke stijl in huis

Nynke: De milieuvriendelijke moestuin

Cupcakeje: aardappel en beste bewaarmethoden van je oogst

Jizkaha: tuinieren met gebruikte materialen

Jane doe: Koken op hout

Estemy: bedoel je het boek "Hobbydieren houden" ?

Ik hoef er geen boeken voor terug hoor, ben blij dat ik mensen blij maak met mijn spullen. Mijn moeder hoorde over dit idee, en kwam met een doos met spannende boeken aan zetten, ooit van mij geweest maar bij mijn ouders laten staan Ik maak straks even een foto van alle titels.

Geplaatst:

Ik heb de volgende stickers op de volgende boeken geplakt:

De Middagvrouw: Connie

Het lot van de Family Meijer: Erny

Groente uit t wild: JizkaH

Bijen houden: JizkaH

Geplaatst:

@ Jorieke....als ik goed gevolgd heb, is het nog niet besproken..... Dat aardappelboekje van Peter Bauwens, daar heb ik zeker belangstelling voor.

Zal komende dagen ook eens kijken of hier wat in de aanbieding is. Maar moet daarvoor natuurlijk ook eerst met mijn lief overleggen.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Op mijn lijstje staat:

Connie - krijgt "Nicci French - Bezeten van mij" in ruil voor "Sultana's" die daarna naar Appelvrouw gaat waarvan ik "Het lot van de familie Meijer" ontvang.

Geplaatst:

Jorieke ik vind het wel leuk om die encyclopedie van misvattingen te lezen ( daarna mag iemand anders hem als er nog iemand is die hem wil.)

En misschien het boek van Fossum, kijk niet achterom?

Beertje rinke, ik dacht dat ik ook nog die tuinieren het hele jaar rond nog had, maar nee, die heb ik al weggedaan.

Ik heb nog wel deze: (ik heb twee van die encyclopedie`s die ik vooral gebruik om vaste planten in op te zoeken)

IMG623578921395595084.JPG

Geplaatst:

Natuurlijk, hij is voor jou! Het is een dik boek met bijna 450 bladzijdes en veel foto`s. Er staan ook wat tuinarchitectonische adviezen in die ik zelf wel wat ouderwets vind, maar ook 50 pagina`s over fruit, 70 pagina`s over groente, en verder heel veel over rozen, bollen, eenjarigen etc..

Geplaatst:

Ik heb staan:

Erny---->Sultana`s leven.

Jorieke---->Tijd van leven.

Appelvrouw---->De Talisman.

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

Geplaatst:

haha Jootje, ik zie het ook nu pas.

Alsnog Jorieke heb je dat boekje nog over de wintertuin?

Appelvrouw, dat boekje over schapen nog in de aanbieding?

Ik heb te veel om op te noemen, schoonpapa was schrijver, schoonmama is vertaalster en de boekenkast puilt uit. Veel serieuze boeken als Louis Paul Boon, Theo Thijssen, Sandor Marai, Oliver Sacks. Verder een Shiatsu werkboek, boeken over dromen, edelstenen.

Jessica Durchlacher de dochter, maffe fantasy als Terry Brooks het zwaard van Shannara en vervolg daarop. Kookboekjes uit alle landen. Midas Dekkers met gekke verhaaltjes. Mode stoffen veranderen en vormgeven. In ruil voor een leven Paul Gallico. pff ik kan niet alles opnoemen maar er is van alles wat hier.

Geplaatst:

Grappig..want het zwaard van shannara heb ik..ik heb het net aan stiefzoon gegeven, die is gek op fantasy. Het vervolg erop, is dat 1 boek?

Schapenboekje pak ik voor je in. Heb je: de man die zijn vrouw voor een hoed hield van Sacks?

Geplaatst:

Piroska dat boek over dromen is dat een uitleg van dromen?

Zoja dan heb ik daar wel interesse in.

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

Geplaatst:

Nah ik wroet een beetje in de boekenkast vanaf mijn luie stoel, ben ook te lui om op te staan dus heb maar een klein stukje kast.

Julian May, de gouden halsring

Jean-Christophe Rufin, Globalia

James Redfield, de celestijnse belofte

Tanith Lee, Het boek van de doden

Wim Gijsen, de dromenwever

Julian May, De tegenstrever

Julian May, de troonveroveraar

Katharine Kerr, zilverdolk

ik ken deze boeken allemaal niet want ik heb echt een hekel aan fantasy en dat soort dingen dus ik weet niks van deze boeken.

Vind verder nog een boek over dromenuitleg en 1 over knopen, dus knopen met touw, soort macramé zegmaar. Verder kom ik niet want dit was de onderste plank van de kast, de rest kan ik niet bij vanuit mijn stoel.

Geplaatst:
Grappig..want het zwaard van shannara heb ik..ik heb het net aan stiefzoon gegeven, die is gek op fantasy. Het vervolg erop, is dat 1 boek?

Schapenboekje pak ik voor je in. Heb je: de man die zijn vrouw voor een hoed hield van Sacks?

De eerste koning van Shannara (proloog)

1.Het zwaard van Shannara

2.De elfenstenen van Shannara

3.Het wenslied van Shannara

Meneer Brooks heeft ongeveer 30 boeken geschreven waarvan een groot deel over Shannara gaat.

Maar dan weer in een andere tijd.

Geplaatst:
Piroska dat boek over dromen is dat een uitleg van dromen?

Zoja dan heb ik daar wel interesse in.

Ja dit is een droomencyclopedie van Pamela Ball. meer dan 10000 dromen verklaard.

Zie ook nog Doorbreek de illusie, een helende benadering vanuit de kwantumpsychologie van Stephen Wolinsky en van dezelfde schrijver laat de chaos los, paralellen tussen kosmos en psyche.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...