Ga naar inhoud

Aardbei-, bananen- of citroenmunt?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

We gaan verhuizen en dus verhuist de moestuin mee... Van een volkstuintje naar een moestuin achterin de tuin...

Dus voor de winter alle kruiden uit de volkstuin gehaald en in de veranda gezet in afwachting van de verhuis....

Nu zijn 3 kaartjes vervaagd

En natuurlijk niet van de rozemarijn of dragon, maar van bovenstaande 3 muntsoorten...

Kunnen jullie mij even helpen???

Ik vermoed dat het kleine blad aardbeimunt is, één pot geeft geen munt meer, en de derde zou dus citroen of banaan moeten zijn....

hierbij wat foto's

aardbeimunt?

2014-03-23102752_zps1d47b3ae.jpg

banaan of citroen?

2014-03-23102745_zps4ff4895c.jpg

de blaadjes naast elkaar:

2014-03-23102824_zps6065ea5a.jpg

Geplaatst:

Bedankt allemaal!!!

Het kunnen idd alleen die 3 opties zijn... De rest heeft zijn kaartje in goede staat gehouden

Het eerste heeft ook die snoepgeur, dus ik ben vrij zeker van aardbei...

Volgende week ga ik naar Vreeken, hopelijk hebben ze daar nog bananenmunt....

Het tweede is idd fris en staat fier rechtop, dus ik had ook het vermoeden van citroenmunt.... Volgens mijn man lijkt het qua smaak ook op de limoenmunt... Dus we gaan proberen een bananenmunt te scoren en dan zien we wel weer!!!

Geplaatst:

Kijk hier ook eens: muntsoorten-t3797.html

Gewoon bij een wat beter gesorteerd tuincentrum of kweker. Natuurlijk ook via dit forum of de moestuinforumdag: er wordt heel wat munt uitgewisseld hier.

Maar ook gewoon online he ? Google maar eens en voer je gewenste soortje in + het woord 'kopen' of ' online kopen'

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...