Jizkaha Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Ik ben op zoek naar een goed (kook)boek over broodbakken. Of eigenlijk, naar het aller- aller- allerbeste boek over broodbakken dat er bestaat.Het is een kadootje en de persoon voor wie 't is heeft dit boek op 't oog (schrijver is winnaar van de Golden Baquette, dus dat moet wel goed zijn toch )Kent iemand dit boek toevallig? Is 't wat? Ik hoor graag jullie suggesties, meningen, ideeen Quote Zelluf doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
thea Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Ik heb een heel goed boek.Boerenbrood van Linda Collister en Anthony Blake.Werkboek voor de thuisbakker.Als je deze wilt,wil ik hem wel verkopen. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loraine Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 En mocht je hem niet willen dan heb ik wel interesse Natuurlijk tegen een vergoeding Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jizkaha Posted March 27, 2014 Author Share Posted March 27, 2014 Ik heb een heel goed boek.Boerenbrood van Linda Collister en Anthony Blake.Werkboek voor de thuisbakker.Als je deze wilt,wil ik hem wel verkopen. Ow, misschien wil ik dat wel ja Wat wil je ervoor hebben?Misschien een stomme vraag hoor maar waarom wil je 'm verkopen als 't een goed boek is? Quote Zelluf doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elizabet Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 Waarschijnlijk te laat ondertussen, maar Bread van Hamelman is mijn bijbel. Op broodbakgebied dan. Ik ken flink wat broodboeken, maar deze is supercompleet en feilloos en inspirerend. Quote elizabet.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudia69 Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 Ik heb het meest geleerd door een bakcursus te volgen en zelf te experimenteren. Maar volgende boeken vind ik wel goed:- Stefan Elias selecteert recepten van Jacques Bloch, de bekende Gentse patissier - brood, gebak, specialiteiten- Stefan Elias bak feestelijke recepten van jacques Bloch, de bekende Gentse patissier - brood, gebak, specialiteiten.- basic broodjes en koeken (uitgeverij Lannoo)Daar staan goeie basisrecepten in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bazarie Posted April 30, 2014 Share Posted April 30, 2014 http://www.bol.com/nl/p/bread/1001004002249805/ ander kaft, zelfde boek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts