Geplaatst: Vrijdag om 08:293 d Joepie daar ga ik er één van nemen.Ja @Tanja65 en aan iedereen die dit leest: we spreken natuurlijk ieder jaar af dat: als je van alles hebt meegenomen voor de weg geef tafel, en je vertrekt, dat je jouw nog niet door anderen meegenomen spullen weer zelf meeneemt. Dat gebeurd zeker niet altijd! Bij deze is dat nog even benadrukt. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: Vrijdag om 09:313 d Haha de spitskool haalt de weggeef tafel niet eens😎 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: Vrijdag om 11:303 d 3 uren geleden, Ciska zei:Na ja, ik neem een overvloed aan zaalingen van spitskool mee....iets teveel gezaaid🙈Die van mij is niet opgekomen. Ik zie dat er veel anderen ook graag een willen. Hopelijk blijft er 1 over. Ik heb er maar 1 of 2 nodig, meer kan ik niet kwijt. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: Vrijdag om 11:413 d Dat zijn al vier liefhebbers Ciska..je kunt gewoon beginnen met een rondje spitskolen uitdelen. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: Vrijdag om 12:452 d Haha ik *moet niks he. Ben ergens altijd bang dat ik te hebberig ben. Maar och, we zien wel.
Geplaatst: Vrijdag om 13:462 d Ik heb eerlijk gezegd nog nooit in al die jaren dat jij op de MTFD komt meegemaakt dat jij speciaal hebberig bent Arja! Mijn indruk is eerder andersom. ( iedereen is hebberiger dan jij..ik wel in ieder geval)Dus. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Ik ben altijd hebberig, zoveel leuks! Maar dat betekent toch nog niet dat ik de hele tafel leegroof. Goed opgevoed, netjes samen delen, en ook zelf zo veel mogelijk meebrengen (dan ‘mag’ ik een soort van ‘ruilen’, lol). We zijn gelukkig allemaal volwassen denk ik dan maar.Ik ga deze week nog even kijken of ik al weer rabarber kan oogsten, dan doe ik dat vrijdag zodat ze zo vers mogelijk is en op de weggeeftafel kan. Iemand een tip hoe ik ze vers kan houden tot zaterdag zonder koelkast? 1 uur geleden1 u aangepast door Tanja65 * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Rabarber 's avonds vast in de auto leggen, daar is het 's nachts koeler dan in huis. En 1 dag oud is nog altijd verser dan het spul wat in de winkel ligt.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u En ouderwets in een krant rollen! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik heb besloten een mini-moestuin biebje in de voortuin te gaan plaatsen. Heb zojuist twee nachtkastjes gescoord via MP die ik daarvoor ga gebruiken. Dan heb ik ook meteen een plek voor overtollige oogst want er is altijd wel iemand blij mee. Maar dat betekent ook dat ik de overtollige zaailingen van de MTFD aan het eind wel mee wil nemen (tenzij het er echt heel veel zijn). Dan heb ik meteen een soort beginnetje. Ik heb zelf ook nog al het e.e.a. opgepot of op te potten, daarvan gaat het meeste eerst mee naar de MTFD. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Dat gaat met mijn zaailingen niet lukken, heb veel gezaaid, bv pompoen, maar was wel van plan om als het niet weg is het zelf mee te nemen….voor de moestuinburen enzo.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.