angela († maart 2025) Geplaatst: 6 oktober 2018 Geplaatst: 6 oktober 2018 Leuk!Dat is aardig van hem. Hier staat intussen ook een doos klaar voor de oogst tafel. Quote
Nasuada Geplaatst: 6 oktober 2018 Geplaatst: 6 oktober 2018 Nog belang bij lege piepschuim, kartonnen of platte houten doosjes( van bosuien wel grote gaten). Verder neem ik wat zwarte pepers, walnoten, zaden, avocados voor de dieren en wT bosjes munt ( gelijk te verwerken) mee voor de zaaitafel.Oohja ook wat potjes jam. Duiven, port gelei en pruimen jam. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Jorieke123 Geplaatst: 6 oktober 2018 Geplaatst: 6 oktober 2018 Hee wat leuk van die zaden van Vreeken! Das nou tof Ik heb er ook al wat plantjes op staan nu! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 6 oktober 2018 Geplaatst: 6 oktober 2018 Heel aardig! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 13 april 2019 Geplaatst: 13 april 2019 Ook deze keer staat er weer een tafel waar je van alles op kunt zetten en ook weer uit kan zoeken! Zaden, plantjes, oogst, kom maar op. Ik heb even door mijn tuin gelopen en van alles uitgeschept en in potjes gestopt voor de tafel. Doe mee! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Cupcakeje Geplaatst: 13 april 2019 Geplaatst: 13 april 2019 Ik heb hier ook het een en ander voor op de tafel, pioenrozen, aardpeer, dahlias, tomaten en ik denk ook wat pepers. En wat zaadjes. Als het van de week lukt maak ik nog wat extra kruidenstekjss voor op de tafel Quote
Jorieke123 Geplaatst: 12 oktober 2022 Geplaatst: 12 oktober 2022 UP! Ook deze MTFD is er weer een tafel waarop je zaden, plantjes, stekken, en oogst, etc. kwijt kunt. En waar je zelf ook van alles uit kunt zoeken, zonder daar van te voren een 'deal' over te hoeven maken op het forum Stop dus wat zaden in zakjes, schep wat uitgezaaide plantjes uit je moestuin, en neem die paar pompoenen of appels of noten of paprika's mee die je teveel hebt. Zorg wel dat je er wat aandacht aan besteed; dus zet er wel op wat het is, liefst ook welke soort (of een beschrijving als je niet meer weet welke soort het is). Neem niet teveel mee, tenzij het aan het einde van de dag naar de varkens mag natuurlijk. Ik heb net al even een rondje gelopen en kon dit oppotten: 4 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 4 april 2023 Geplaatst: 4 april 2023 Up!! 2 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 18 september 2023 Geplaatst: 18 september 2023 Ook deze MTFD is er weer een tafel waarop je zaden, plantjes, stekken, en oogst, etc. kwijt kunt. En waar je zelf ook van alles uit kunt zoeken, zonder daar van te voren een 'deal' over te hoeven maken op het forum Stop dus wat zaden in zakjes, schep wat uitgezaaide plantjes uit je moestuin, en neem die paar pompoenen of appels of noten of paprika's mee die je teveel hebt. Zorg wel dat je er wat aandacht aan besteed; dus zet er wel op wat het is, liefst ook welke soort (of een beschrijving als je niet meer weet welke soort het is). Neem niet teveel mee, tenzij het aan het einde van de dag naar de varkens mag natuurlijk. 5 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 25 september 2023 Geplaatst: 25 september 2023 Hier staat ook al wat klaar voor de tafel, leuk als iedereen wat meebrengt natuurlijk! 2 Quote
Mellie Geplaatst: 28 september 2023 Geplaatst: 28 september 2023 Bij mij komt overal maar dan ook echt overal oregano op. Zal dat meenemen. Heb alleen amper nog potjes, want huis/tuin op de schop maar desnoods wat in ziplockzakjes. Toch net onkruid. 4 Quote
appelvrouw Geplaatst: 30 september 2023 Geplaatst: 30 september 2023 Ik heb vooral wat zaden en heb enkele gewortelde bergbasilicum plantjes die niet gevraagd zijn..ik neem ze toch maar mee. 3 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Tanja65 Geplaatst: 4 oktober 2023 Geplaatst: 4 oktober 2023 Mjam oregano Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Mellie Geplaatst: 5 oktober 2023 Geplaatst: 5 oktober 2023 @appelvrouw ik wil er wel een. Ben er nieuwsgierig naar na al jaren er over gelezen te hebben. 1 Quote
acpronk Geplaatst: 5 oktober 2023 Geplaatst: 5 oktober 2023 @Mellie wil je ook wat verse bergbasilicum? En de takjes kun je ook gebruiken om te stekken. 2 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
appelvrouw Geplaatst: 6 oktober 2023 Geplaatst: 6 oktober 2023 Zojuist nog wat kastanjes geraapt voor op de tafel voor wie ook eens een maaltje spruitjes met kastanjes wil maken. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Lia56 Geplaatst: 6 oktober 2023 Geplaatst: 6 oktober 2023 @appelvrouw Lijkt mij lekker... heb net een spruitjes ovenschotel met ui, roomkaas, mosterd en paprika gemaakt. Als ze er liggen neem ik er wat van mee om te proberen... Quote
Goldfish Geplaatst: 7 oktober 2023 Geplaatst: 7 oktober 2023 Ik neem een XXL Courgette voor de liefhebber mee. Er lagen er drie op de weggeefstoel van het volkstuincomplex. 2 Quote
Tanja65 Geplaatst: 7 oktober 2023 Geplaatst: 7 oktober 2023 Een weggeefstoel! Wat een goed idee. Zoiets moeten wij ook gaan maken. We hebben nog enkele golfplaten liggen. Moet niet moeilijk zijn daar eea van te fabriceren zodat de oogst ook nog iets beschut ligt. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
angela († maart 2025) Geplaatst: 7 oktober 2023 Geplaatst: 7 oktober 2023 Hij kan misschien mee worden gebakken voor de lunch? of misschien wil iemand hem graag hebben en anders zijn er altijd nog Jorieke haar knorretjes? Quote
Tanja65 Geplaatst: 7 oktober 2023 Geplaatst: 7 oktober 2023 Wij hebben afgelopen week zo’n joekel gered van de buurvrouw die hem in de compost wilde gooien. Hier is hij in de soep gegaan 😜 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Jorieke123 Geplaatst: 5 april 2024 Geplaatst: 5 april 2024 Lopen jullie dit weekend nog even een rondje door de tuin om te kijken of er nog wat op te potten valt voor de weggeeftafel? Ik heb al o.a. tijm, knoflookbieslook, roomse kervel, en wilde marjolein gevonden en voorzien van potje en label 5 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 5 april 2024 Geplaatst: 5 april 2024 Hier staat al het een en ander klaar. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.